Brutalno. I gotovo nevjerojatno zvuči da je Volkswagen iz istog bloka motora, 2-litrenog TSI turbobenzinca koji u sportskom modelu GTI razvija 220 KS, uspio izvući čak 400 konja. To je čak 100 konja više od supersportskog Golfa R. Zasad se radi o konceptu, prigodno nazvanom R400, koji je premijerno izložen na Salonu automobila u Pekingu.
Tajna R400 je u dorađenim turbo punjaču koji osim povećanja konja donosi i 70 Nm više, pa je najveći okretni moment gotovo kamionski – 450 Nm. Za prijenos snage na sva četiri kotača (4Motion pogon) zadužen je šeststupanjski DSG mjenjač s dvije spojke. Golf R400 do stotke ubrzava za 3,9 s, sekundu brže od “običnog” R modela, a maksimalna brzina je s elektronski ograničenih 250 km/h povećana na 280 km/h. Masa je ostala ista kao kod R modela, ali je karoserija 20 mm šira s obje strane, a posebno atraktivno izgledaju prošireni blatobrani. Sportska sjedala su presvučena kožom i alcantarom, a obilato je u unutrašnjosti korišten i karbon. Straga dominira difuzor iz kojeg vire dvije središnje postavljene ispušne cijevi. Volkswagen je objavio da je Golf R400 za sada još samo koncept.
>> Najpopularniji Volkswagenov model slavi četrdeseti rođendan
>> GTE je Golf s dva motora - benzinskim i električnim