Chevrolet podiže digitalnu i društvenu komunikaciju na novu razinu provođenjem inovativne globalne kampanje na YouTubeu u svrhu predstavljanja novog modela Captive u Europi.
Prvi put u automobilskoj industriji, odabrana skupina popularnih stvaratelja sadržaja za YouTube producira kratke filmove koji naglašavaju mogućnosti nove Chevrolet Captive.
Video materijali pod naslovom Chevrolet Captiva Life Test imaju za cilj prikazati prednosti i duh SUV-a Captiva kroz neočekivane, zabavne scenarije koji ispituju obećanje branda: 'spreman za sve'.
Glasovi koji oživljavaju kampanju
Kako bi raskinula s tradicijom, kampanja se oslanja isključivo na kreativnost slavnih ličnosti YouTubea prilikom testiranja SUV-a Captiva.
YouTube ličnosti koje sudjeluju u kampanji dolaze iz različitih kultura i područja interesa, poput uličnog fotografa-entuzijasta Kaia Man Wonga iz DigitalRev TV i simpatične modne savjetnice Patricije Jordan Palacios, autorice priloga Secretos de Chicas(Djevojačke tajne).
Zabavne epizode Captiva Life Test za sada uključuju: natjecanje u frizbiju između SUV-a i psa; brzinsko šminkanje tijekom vožnje kroz gužvu madridskih ulica; te međunarodni turnir u stolnom tenisu u unutrašnjosti automobila.
Prvi val epizoda Captiva Life Test bit će predstavljen 17. lipnja 2013. godine na posebno namijenjenom hubu – www.captivalifetest.com – na kanalu Chevrolet Europe YouTube. Tijekom ljeta prikazat će se dodatne epizode.
Gledatelji mogu komentirati i uključiti se u razgovor na različite načine: preko stranice Chevrolet Europe Facebook, Instagrama, ili preko Twittera korištenjem hashtagova #Captiva i #LifeTest.
Inovativan pristup
Kampanja za Chevrolet Captivu rezultat je globalnoga partnerstva između Chevroleta i Googlea te predstavlja izazov tradicionalnim načinima oglašavanja.
„Proizvođači automobila obično ističu performanse, tehničke podatke i karakteristike dizajna putem promidžbenih poruka na TV-u. Međutim, mi sada živimo u digitalnom svijetu koji nam omogućava da se povežemo s našim kupcima na puno različitih razina", rekla je Beata Stumpe, Chevroletova direktorici za marketing u Europi.
„Naša kampanja „Captiva Life Test“ inovativnim pristupom odražava obećanje našeg branda Find New Roads. Ustupanjem Captive stvarateljima sadržaja na YouTubeu omogućilo je generiranje cijeloga niza zabavnih i otkačenih video sadržaja koji kupcima omogućuju da dožive automobil na potpuno drugačije načine. Ovi video zapisi doslovno pokazuju kako je Captiva spremna za sve."
Ovaj način europskog predstavljanja automobila uključivanjem stvaratelja sadržaja za YouTube prvi je te vrste među proizvođačima automobila.
Benjamin Faes, izvršni direktor Odjela za nove proizvode i rješenja za Google Sjeverna Europa rekao je: „Stvaratelji sadržaja za YouTube oblikuju kulturu digitalnog doba. Surađujući sa stvarateljima sadržaja diljem svijeta, Chevy može doprijeti do angažiranih zajednica i stručnjaka kao bi stvorio mjerodavne, neodoljive i autentične brendirane sadržaje koji mogu potaknuti razgovor i izgraditi lojalnu publiku."
Prethodne suradnje između Chevroleta i Googlea uključuju nagrađenu “Firsts” kampanju za Chevrolet Sonic (Aveo) u SAD-u.