istraživanje

CM-ovi se educiraju na blogovima i uređuju Facebook i Twitter profile

\'An illustration picture shows the log-on screen for the website Facebook, in Munich February 2, 2012. Facebook unveiled plans for the biggest ever Internet IPO that could raise as much as $10 billio
Reuters/PIXSELL
08.05.2012.
u 13:41

Trećina ih radi u tvrtkama čije profile na društvenim mrežama i uređuju, no čak 30 posto njih samo su vanjski suradnici, a ne stalni zaposlenici

Više od 70 posto community menadžera, zanimanja koje je iskovalo novo doba društvenih mreža, više je i visoke stručne spreme, trećina njih radi u tvrtkama čije profile na društvenim mrežama i uređuju, no čak 30 posto njih samo su vanjski suradnici, a ne stalni zaposlenici, donosi Netokracija.

Za edukaciju community menadžera zaslužni su upravo blogovi poput Netokracije, i to čak 90 posto njih, a gotovo svi se bave uređivanjem stranica na Facebooku i Twitter-profila svojih poslodavaca.

Za svoj posao čak 99 posto community menadžera koristi se Facebookom, njih više od tri četvrtine koristi se Twitterom, a najmanji ih se broj koristi LinkedInom i Googleom+.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije