Testirali smo

Dinamičan novi turbobenzinac pun je pogodak za redizajnirani Kadjar

Renault Kadjar
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/9
16.06.2019.
u 21:12

Cijena testnog modela uz dodatnu opremu – sigurnosni paket koji sadrži sustav aktivnog kočenja u nuždi, sustav mrtvog kuta i bočne senzore (3900 kn) te plavu iron metalik boju (3900 kn) uz popuste iznosi 188.967 kuna.

Četiri godine nakon premijere na tržište je stigao osvježeni Kadjar, prvi Renaultov SUV/crossover u traženoj C SUV klasi automobila u kojoj cijelo desetljeće u Europi dominira Kadjarov stariji brat Nissan Qashqai. Još uvijek svjež dizajn 449 cm dugog automobila s međuosovinskim razmakom od 264,6 cm redizajnom je samo lagano dotjeran pa sada Kadjar ima Renaultov prepoznatljiv svjetlosni potpis LED dnevnih svjetala u C obliku i ušminkane odbojnike s kromiranim umecima. I dalje izgleda robusno i dojmljivo.

U unutrašnjosti su dizajneri fino “popeglali” kokpit u kojem su fizičke kontrolne tipke uklonjene i sve se podešava pomoću tri digitalna koluta. Multimedijski sustav R-Link sada serijski dolazi sa 7-inčnim zaslonom i funkcijama povezivosti na pametne telefone. Srednji Bose paket opreme donosi navigacijski sustav, ali i još mnoštvo opreme poput full LED prednjih svjetala i Bose audio sustava. Najveća je novost ispod poklopca motora – novi turbobenzinac, koji smo prvotno isprobali u Mercedesovoj A-klasi u koju se također ugrađuje.

Renault Kadjar
1/9

Radi se o 1,33-litrenom 4-cilindarskom motoru opremljenom GPF filtrom sitnih čestica koji pomoću turbopunjača razvija 140 KS, a uparen je s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (u ponudi je i jači sa 160 KS s EDC7 automatikom). Snagu prenosi na prednje kotače. U svim režimima vožnje je odličan, već od 1600 o/min nudi “dizelski” okretni moment od 240 Nm, a performanse – 10,4 s do stotke, maksimalnih 203 km/h te međuubrzanje od 80-120 km/ od 8,1 s – su u praksi vrlo uvjerljive. Uz to, voziti se može zaista štedljivo, izmjerili smo 7,4 l/100 km u prosjeku, a na otvorenoj se cesti može bez problema spustiti ispod 6 l/100 km.

Cijena testnog modela uz dodatnu opremu – sigurnosni paket koji sadrži sustav aktivnog kočenja u nuždi, sustav mrtvog kuta i bočne senzore (3900 kn) te plavu iron metalik boju (3900 kn) uz popuste iznosi 188.967 kuna.

Pogledajte i video - prometni stručnjaci o nesreći kod Novske:

Ključne riječi

Komentara 1

BA
BakaMraz
00:04 17.06.2019.

Za te novce kupis Hyundai Tucson dizel! I da, da ne zaboravim, tako veliku i tesku grdosiju ce pokretati 1.3 litre mali benzinac? Ha ha, pa da ima i 16 turbina, to je igracka od motora koja bi bas lijepo odgovarala Cliu, ali Kadjar je jako daleko od Clia.....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije