Oko 700 izmjena napravljenih na Mazdi CX-5 dovoljno govori o sveobuhvatnosti promjena koje su japanski kompaktni SUV učinile još dinamičnijim, komfornijim i sigurnijim. Na novom CX-5 temeljna mehanika je dotjerana, dojam u vožnji bitno je drukčiji.
Upravljanje je uglađenije, a sportskiji dojam potpisuje G-vectoring control, prvi sustav tog tipa na svijetu zahvaljujući kojem CX-5 kroz krivine prolazi u maniri kakvog sportaša, unatoč povišenoj karoseriji. Zvučna izolacija osjetno je bolja nego kod prethodnika. Interijer djeluje finije, što se može zahvaliti kvalitetnijim materijalima i boljoj ergonomiji.
Kabina je prostrana, proporcije automobila malo su presložene. Novitet je jedan centimetar dulji, 3,5 cm niži. Međuosovinski razmak ostao je jednak, kao i širina vozila, no malo je proširen trag kotača. U ponudi je i-Activ AWD (All wheel drive), kako bi se udovoljilo i vozačima sklonima silasku s asfalta.
U sklopu i-Activsense tehnologije proširen je paket aktivne sigurnosti. To podrazumijeva, primjerice, radarski tempomat s funkcijom potpunog zaustavljanja, prepoznavanje prometnih znakova, adaptivna LED svjetla. Head up kokpit sve bitne informacije vozaču pruža u visini očiju. Sada grijana mogu biti i stražnja sjedala, a putnici na stražnjoj klupi imaju i odvojene otvore klime te USB utore.
Motornu gamu čine benzinci Skyactiv-G 2,0 od 160 i 165 konjskih snaga. Slabiji podrazumijeva 4x4 pogon, a može se izabrati i uz automatski mjenjač. Snažniji agregat ide uz prednji pogon. Na izbor je i 2,5-litreni motor od 194 KS - samo uz automatski mjenjač i 4x4 pogon - kojega karakterizira deaktivacija cilindara. Naime, pri malim opterećenjima radi na samo dva cilindra. Skyactiv-D 2,2-litreni dizelaši nude 150 ili 175 konja. Snažniji je na raspolaganju samo uz pogon na sva četiri kotača, a oba mogu doći s automatskim ili ručnim mjenjačem.
Nova Mazda CX-5 već se može kupiti u Hrvatskoj, po cijeni od 205.600 kuna za benzinsku inačicu od 165 KS.