GRAWE, u suradnji s ORYX Asistencijom, od sada svojim korisnicima polica od automobilske odgovornosti nudi mogućnost korištenja zamjenskog vozila u slučaju prometne nesreće. Dodatna usluga Drugi Auto namijenjena je onima koji su imali prometnu nezgodu s drugim vozilom, bez obzira na to tko je kriv za nesreću i uključuje korištenje zamjenskog vozila u trajanju do pet dana, na primjer za vrijeme dok traje obrada štete i dok je oštećeno vozilo na popravku.
U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada izgubimo mobilnost na koju smo navikli. Otežano je obavljanje poslovnih i privatnih aktivnosti, nemogućnost prijevoza djece u školu ili vrtić i slično. Stoga je od sada korisnicima GRAWE AO police dostupna usluga Drugi Auto, koja je iznimno jednostavna za korištenje. U slučaju nesreće, sve što treba napraviti je prijaviti štetu po AO polici, nazvati kontakt centar (0-24h, 365 dana) te dogovoriti mjesto i vrijeme preuzimanja vozila, nakon čega slijedi dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj.
GRAWE je prva osiguravajuća kuća koja je u svoju ponudu automobilskih osiguranja uvrstila i uslugu Drugi Auto ORYX Asistencije. Godišnja premija u iznosu od samo 89 kn pruža mogućnost korištenja zamjenskog vozila klase mini u trajanju do 5 dana. Primjerice, dan korištenja rent-a-cara za vozilo iste kategorije iznosi 215 kn. Uslugu je moguće ugovoriti prilikom ugovaranja nove ili obnove postojeće police auto odgovornosti. Više o usluzi možete saznati na www.grawe.hr ili na www.drugiauto.hr.
GRAWE MOBIL pomoć čak i kad se natoči pogrešno gorivo ili ključ ostane u zaključanom vozilu!
Osim toga, GRAWE svojim korisnicima automobilskih osiguranja od sada uslugu GRAWE MOBIL nudi po nižoj cijeni. Riječ je o posebnoj zaštiti za vozače automobila i njihove suputnike koja omogućuje brzu pomoć kod kvarova, nezgoda i brojnih problema na cesti. Osiguranje vrijedi na području Hrvatske i ostalih zemalja EU. Između ostalog, pruža pomoć kod tehničkih kvarova i nezgoda neovisnih o uzroku, pomoć kod loma stakla, kvarova na gumi i gubitka ključeva, kod oboljenja, povrede ili smrti vozača, nabavu rezervnih dijelova, dostavu novih ključeva u slučaju gubitka, posebne servisne usluge za djecu (putovanje kući, čuvanje), vučnu službu do najbliže radionice pa čak i pomoć u slučaju pogreške vozača (npr. vozilo ostalo bez goriva, korištena neodgovarajuća vrsta goriva, ključ vozila ostao u zaključanom vozilu).
U slučaju nezgode ili kvara osiguranik samo treba nazvati GRAWE mobilni servisni centar koji je na usluzi 24 sata na dan - svaki dan u godini.