što se isplati kupiti?
Električni auti će preživjeti. Njihovi kupci možda neće
Pred današnjim kupcima novih automobila poprilično je težak zadatak. Osim što su suočeni sa zapanjujućim rastom cijena vozila i višemjesečnim čekanjem na odabrani automobil – kod nekih modela rok isporuke protegnuo se i na više od godinu dana – teško je procijeniti u kakav se automobil isplati uložiti. Pogledajmo samo jednu teoretsku situaciju na primjeru vozača koji često putuje u druge europske zemlje i ruta ga obično vodi u tamošnja gradska središta. Zbog čestih i dugih putovanja primarni bi mu izbor bio dizelaš, no već danas s njim ne može u središta mnogih gradova, u kojima su, pak, dobrodošli električni automobili. No dugačak put s električarem podrazumijeva umijeće kombiniranja rute i lokacija punionica te dovoljno vremena za dopunjavanje baterije. Na pitanje isplati li se kupnja električnog automobila nema jednoznačnog odgovora.Imate li novca za to, a uz to imate ili vlastito ili prikladno mjesto za punjenje po nižoj cijeni struje, nema razloga za bijeg od električara. Ako, pak, poput većine stanujete u zgradi bez vlastitog parkirnog mjesta i auto kupujete na kredit, strujići još nisu za vas
Komentara 13
Jučer sam baš pročitao o kobaltu. Djeca ga u Kongu kopaju za 2 dolara na dan, otrovan je i kancerogen... U laptope i mobitele ga ide po nekoliko grama, a u električne automobile do 10 kg.... Njemačka aktivirala termoelektrane na ugljen i sada se tako pune eko automobili!!!! Hm!?!?
ST
Strujići će se isplatiti kad nam ih budu prodavali pošteniji narodi, po više fer cijenama!! Današnji auti su prevara i pljačka, ako ih proizvodi Zapad. Čim se maknu umjetne barijere, za kineze zapad stavlja ključ u bravu svoj autoindustriji.. Neće više biti milijuna "jeftinijih" zapadnih auta, koji plaćaju skupe preseranse za elitu, i sve će se tvornice zatvoriti.. Zapad može proizvoditi poštene strujiće, ali ne želi!!! Želi opljačkati svoje građane...
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U osnovi točno. Gretu ne mogu smislit ali vozim strujića za svakodnevne vožnje, imam kuću pa ga imam gdje puniti jeftino, u toj varijanti se isplati i to jako. Za relacije poso-kuća-škola-vrtić-shopping centar-birtija je odličan. Benzinac je tu za putovanja i dalje i za svaki slučaj. Ali tko često putuje na dulje relacije, njemu se struja baš previše i ne isplati, bolje neki dizel. A onom tko živi u stanu se ne isplati nikako. Javne punionice su skupe, a i gubitak vremena ako ga ne možeš puniti noću doma. Zabrana ICE motora u ovom trenutku nema smisla