Međunarodno širenje

Entrio privlači dodatni kapital putem Funderbeama

Entrio
Foto: Promo
1/4
07.06.2018.
u 13:14

Ambicija je Entrija prikupljanje 100 do 150.000 eura za što daje pet do osam posto vlasničkog udjela od čega su 66 prikupili već u prvih nekoliko dana

Krenula je još jedna kampanja za hrvatsku kompaniju na Funderbeamu. Visoka je vjerojatnost da ste kartu za neki događaj kupili preko servisa koji se zove Entrio. Online kupnja karata nešto je što su 2011. godine zamislila dva studenta FER-a koje je smetalo da se u 21. stoljeću karte za koncerte, utakmice, konferencije i druge događaje još mora kupovati u lokalima.

Sedam godina kasnije, Entrio je najveća platforma za online kupnju karata u nas, samo lani preko njih je distribuirano 199.734 karte za 947 različitih događaja među kojima su i festivali Outlook te Dimensions, pa onda INmusic, Fresh Island, EXIT, SeaStar, zatim klubovi Noa, Papaya, Aquarius i Kalypso na Zrću, izložbu Picasso, istaknut ćemo i suradnju sa Styria media groupom, Reboot developom, SAP-om, Microsoftom. Ukupna je vrijednost tih karata 2,1 milijun eura.

Bila je to i rekordna godina za ovaj popularni servis, bilježe rast prihoda od 93 posto a u profitu 182 posto lani u odnosu na 2017. godinu pa su i planovi veći, Entrio želi biti vodeći u segmentu za središnju i jugoistočnu Europu. To opravdavaju i brojke za prvi kvartal ove godine gdje je vrijednost karata 2,2 puta veća od prvog kvartala 2017., a bilježi se i 30.903 novih korisnika te je sada njihov ukupni broj 118.451. Uspjeh leži u prepoznavanju problema s kojima se korisnici susreću prilikom kupnje karata. Imaju dva izbora, spomenutu kupnju karata u lokalima i na mjestima održavanja događaja te online kupnju koja često ne dopušta lokaliziranje a ne nudi ni tradicionalan način kupnje.

U Entriju su pomirili oba svijeta, pa osim digitalne prodaje imaju i mrežu od 80 lokala i partnera. Za sada 90 je posto korisnika Entriovih usluga iz Hrvatske, pa je cilj kampanje jasan – namaknuti novac za širenje tržišta, znači ulazak u borbu s Eventbriteom, Festicketom, PayLogicom, Xing eventsima... Funderbeam smo već upoznali i preko kampanje za pametne klupe Ivana Mrvoša i kroz kampanju Pivovare Medvedgrad za novi pogon, kao i kroz još neke druge.

- S obzirom na rekordne financijske rezultate u 2017. i rast prihoda od 100% u odnosu na prethodnu godinu, zaključili smo da je pravi trenutak za međunarodno širenje, razvoj novih usluga i jačanje tržišne pozicije. Kako bi to ostvarili, odlučili smo se za privlačenje dodatnog kapitala putem platforme Funderbeam, koja će nam ubrzati razvoj i omogućiti osvajanje novih tržišta, kaže osnivač i direktor Entrija Berislav Marszalek.

Ambicija je Entrija prikupljanje 100 do 150.000 eura za što daje pet do osam posto vlasničkog udjela od čega su 66 prikupili već u prvih nekoliko dana. Taj će se novac iskoristiti za ulaganje u razvoj gdje bi se implementirale nove opcije plaćanja, fleksibilizirali cjenovni modeli, integrirao marketing. Zatim bi se ostvarila prisutnost na susjednim tržištima poput Slovenije i Srbije. Ojačao bi se i regionalni marketing u partnerstvu s lokalnim medijima, a ponudio bi se i franšizni model servisa koji bi bio dostupan svakome tko želi voditi servis poput Entrija.

Što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti:

Entrio
1/10
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije