Nekoć su karavani bili tek puka nadogradnja sedana ili hatchback modela, dok su danas takve izvedbe - koje u pravilu ne izgledaju atraktivno - ipak vrlo rijetki slučajevi.
Jedan od njih nikako nije zanimljiv Chevrolet Cruze u Station Wagon izvedbi koja je nekoliko mjeseci u prodaji i na domaćem tržištu, gdje čini oko petine svih prodanih modela Cruze.
Karavan većina vozača kupuje zbog veličine prtljažnika, njegove iskoristivosti i praktičnosti. Cruze SW raspolaže obujmom prtljažnika od 500 litara, dok se preklapanjem naslona stražnjih sjedala korisni prostor povećava na 1478 litara. Kako bi se naglasila iskoristivost, Chevrolet Cruze Station Wagon dolazi s dvostrukim dnom te brojnim pretincima za smještaj sitnica. Tu je i mreža za pse koja ujedno sprečava da teži predmeti ne polete u putničku kabinu.
Bogato opremljeni testni primjerak privlači i 17-colnim alu naplatcima u boji automobila. Taj sportski štih prenesen je na putničku kabinu detaljima kao što su kožne presvlake s naglašenim koncem, izraženiji bočni dijelovi prednjih sjedala.
Rabi novi 1,4-litreni benzinac, poznat iz Opela, koji razvija više nego dovoljnih 140 konjskih snaga uz 200 Nm maksimalnog okretnog momenta. Tako se vrlo teško pronalazi područje u kojem se ne ostvaruje dovoljno snage, a za ubrzanje 0-100 km/h treba 9,5 sekundi. Dugo postavljeni prijenosi omjeri omogućuju i povoljnu potrošnju. Bogato opremljen model dovodi do redovne cijene od 183.130 kn, što se zahvaljujući akcijskim uvjetima može smanjiti i na ispod 164 tisuće kuna. Sasvim prihvatljivo za automobil ovakvih osobina.
>> Dizelskom Aveu dovoljne su samo tri litre goriva za 100 km
Sve u svemu to su dobro ušminkana loša auta. Nekoliko se puta desilo da sam gledao kako kupci ovih auta imaju problema i za vrijeme garancije i poslije. Za vrijeme garancije jedan te isti kvar su serviseri popravljali 4 putata i kad je istekla garancija 5. put se moralo platiti i vidi čuda napokon dobro. Znam nekoliko takvih slučajeva a i na potrošačkom kodu se to vidjelo za ovog proizvođača. Kažu provjereni opelov motor. Opel ima 20 godina igra na rubu bankrota a vi pričate provjereni. Nije to onaj opel rekord i senator i drugi stariji modeli koji su opel proslavili.