Chevrolet Cruze

FOTO Dobar spoj modernog benzinca i 500 l prtljažnika

chevrolet cruze station wagon (1)
Foto: Chevrolet
1/5
27.01.2013.
u 19:00

Nakon sedana i hatchbacka, treća karoserijska izvedba Chevroletovog kompakta, modela Cruze, privlači nove kupce

Nekoć su karavani bili tek puka nadogradnja sedana ili hatchback modela, dok su danas takve izvedbe - koje u pravilu ne izgledaju atraktivno - ipak vrlo rijetki slučajevi.

Jedan od njih nikako nije zanimljiv Chevrolet Cruze u Station Wagon izvedbi koja je nekoliko mjeseci u prodaji i na domaćem tržištu, gdje čini oko petine svih prodanih modela Cruze.

Karavan većina vozača kupuje zbog veličine prtljažnika, njegove iskoristivosti i praktičnosti. Cruze SW raspolaže obujmom prtljažnika od 500 litara, dok se preklapanjem naslona stražnjih sjedala korisni prostor povećava na 1478 litara. Kako bi se naglasila iskoristivost, Chevrolet Cruze Station Wagon dolazi s dvostrukim dnom te brojnim pretincima za smještaj sitnica. Tu je i mreža za pse koja ujedno sprečava da teži predmeti ne polete u putničku kabinu.

Bogato opremljeni testni primjerak privlači i 17-colnim alu naplatcima u boji automobila. Taj sportski štih prenesen je na putničku kabinu detaljima kao što su kožne presvlake s naglašenim koncem, izraženiji bočni dijelovi prednjih sjedala.

Rabi novi 1,4-litreni benzinac, poznat iz Opela, koji razvija više nego dovoljnih 140 konjskih snaga uz 200 Nm maksimalnog okretnog momenta. Tako se vrlo teško pronalazi područje u kojem se ne ostvaruje dovoljno snage, a za ubrzanje 0-100 km/h treba 9,5 sekundi. Dugo postavljeni prijenosi omjeri omogućuju i povoljnu potrošnju. Bogato opremljen model dovodi do redovne cijene od 183.130 kn, što se zahvaljujući akcijskim uvjetima može smanjiti i na ispod 164 tisuće kuna. Sasvim prihvatljivo za automobil ovakvih osobina.

>> Dizelskom Aveu dovoljne su samo tri litre goriva za 100 km

Komentara 4

BO
bomba
10:42 28.01.2013.

Sve u svemu to su dobro ušminkana loša auta. Nekoliko se puta desilo da sam gledao kako kupci ovih auta imaju problema i za vrijeme garancije i poslije. Za vrijeme garancije jedan te isti kvar su serviseri popravljali 4 putata i kad je istekla garancija 5. put se moralo platiti i vidi čuda napokon dobro. Znam nekoliko takvih slučajeva a i na potrošačkom kodu se to vidjelo za ovog proizvođača. Kažu provjereni opelov motor. Opel ima 20 godina igra na rubu bankrota a vi pričate provjereni. Nije to onaj opel rekord i senator i drugi stariji modeli koji su opel proslavili.

SA
SamoJa_
11:37 28.01.2013.

Što će reći, dio kao dio je bio ok, no naši automehaničari našli su način kako se bolje naplatiti.. Nijedan auto iste serije nije jednak, jer ga se ne tretira na isti način, a postoji mogućnost da je i došlo do neke greške prilikom sklapanja. Sve u svemu, automobil koji za svoju cijenu nudi sasvim dovoljno.

NO
nono
18:42 28.01.2013.

opel danas proizvodi bolje aute nego ikad prije samo plača cijenu loših odluka u prošlosti te do nedavno lošeg marketinga.chevrolet vrijedi taman toliko koliko je jeftiniji od opelove brače malo zbog imagea,malo zbog interesa companije. svaka roba ima svog kupca

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije