NOVA ANALIZA

Google udara na TV: 'Oglasi na YouTubeu puno su učinkovitiji'

youtube
Foto: Ivica Galović/PIXSELL
21.04.2016.
u 09:36

Google savjetuje oglašivačima da bi trebali u YouTube ulagati do šest puta više od sadašnjih iznosa

Google novim izvješćem o oglašavanju napada televiziju i pokušava joj oteti oglašivače, piše Guardian. Naime, Google u tom dokumentu analizira reklamne kampanje u osam država koje pokazuju da su oglasi na YouTubeu, koji je u vlasništvu Googlea, u 80 posto slučajeva puno učinkovitiji u povećanju prodaje od televizijskih oglasa.

Google savjetuje oglašivačima da bi trebali u YouTube ulagati do šest puta više od sadašnjih iznosa.

– Utvrdili smo da se, dok televizija održava snažan utjecan u digitalnom dobu, u digitalni video ulaže premalo u više kategorija koje smo mjerili u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj – rekao je Lucien van der Hoeven iz MarketSharea, jedne od tvrtki koju je Google angažirao za analizu.

Ne iznenađuje što je izvješće naišlo na negativne reakcije televizijske industrije. U Thinkboxu, britanskoj kući televizijskih oglašivača, kažu da analiza ne shvaća bit televizijskog oglašavanja te da bi povećanje ulaganja u YouTube tvrtkama donijelo kontraefekt.

– Prava vrijednost televizijskog oglašavanja nije samo u povratku ulaganja već u postizanju povratka ulaganja na najvišim razinama ulaganja – rekao je Matt Hill iz Thinkboxa.

Nedavno istraživanje agencije Ipsos i 24 sata pokazalo je da je internet prvi put u povijesti u Hrvatskoj zasjeo na medijski tron, odnosno da 61 posto Hrvata internet koristi kao glavni izvor informacija, a 29 posto televiziju.

>> Prije 9 godina na YouTube je postavljen prvi video

>> Ludiranje u virtualnom svijetu donosi milijune dolara

Komentara 6

NA
narod1
11:05 21.04.2016.

TV oglašavanje je totalni promašaj.Ja probao iz prve ruke više puta. Ne samo da je neučinkovito i preskupo nego nijedna TV kuća neće vam reći stvarni doseg tj koliko će ljudi vidjeti vaš oglas. Taj broj je puno manji nego što oni tvrde. No i digitalno oglašavanje nije naročito ako čovjek nije upućen, treba biti vrlo oprezan sa trošenjem sredstava za oglašavanje. Najveća ludost je što korporacije plaćaju velike iznose etabliranim agencijama za tobože efikasno oglašavanje. Taj model mora propasti i korporacije moraju početi uzimati ljude koji im znaju donijeti učinak a ne plaćati astronomske sume neefikasnim etabliranim agencijama. Novo doba je došlo nepovratno

Avatar think pink
think pink
10:53 21.04.2016.

baš slatko - google savjetuje firmama da oglašavaju na njegovom servisu, a ne kod konkurencije.... genijalno - tko bi se toga samo sjetio....

Avatar think pink
think pink
10:50 21.04.2016.

"Prava vrijednost televizijskog oglašavanja nije samo u povratku ulaganja već u postizanju povratka ulaganja na najvišim razinama ulaganja – rekao je Matt Hill iz Thinkboxa." - ????

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije