Dok čekamo prve rezultate prodaje za ožujak koji će pokazati koliko su snažno mjere uvedene zbog epidemije koronavirusa pogodile i automobilsko tržište, rezultati europskog tržišta koje obrađuje Jato Dynamics za veljaču pokazuju pad od 7 posto u odnosu na isti mjesec 2019. godinu ili 1,063.264 prodanih automobila. Točno 7% je i ukupni pad u prva dva mjeseca, 2,19 milijuna auta u 2020., naspram 2,37 auta u 2019. godini.
I dok je većina država i u prva dva mjeseca bila u minusu, a posebno se tu izdvaja 5 velikih (Ujedinjeno Kraljevstvo -6%, Njemačka -9%, Francuska, Italija i Španjolska -7%), Hrvatska je među rijetkim državama zabilježila povećanje od 2% sa 7285 registracija novih automobila.Ali, loša je vijest da najgore tek dolazi u ožujku i travnju zbog toga što su gotovo svi saloni u cijeloj Europi zatvoreni.
Zanimljivo, ali ne i neočekivano, Volkswagen Golf je sišao s trona najprodavanijeg modela automobila u Europi. U veljači ga je po prodaji prestigao Renault Clio sa 24.914 registracija. To je i očekivano budući da nova osma generacija Golfa početkom godine još nije bila u punoj proizvodnom kapacitetu, a nova peta generacija Clia jest.
Volkswagen je i dalje uvjerljivo najprodavanija marka vozila u Europi sa 118.989 registracija u veljači, ali to je pad od 8% u odnosu na veljaču 2019. godine.
Mary, 38. w︆︅w︆︅w︆︅.︆︅k︆︅i︆︅s︆︅s︆︅i︆︅a︆︅.︆︅c︆︅l︆︅u︆︅b