Potreba za stalnim pristupom i praćenjem kratkih vijesti rezultirala je društvom koje je bolje informirano i ima zaokruženije stavove, tvrde u HTC-u, koji je pokrenuo istraživanje praćenja vijesti na deset tržišta. U sklopu istraživanja ispitano je ukupno 10.000 ljudi iz SAD-a, Rusije, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Turske, Tajvana, Singapura i Australije.
Od ispitanih potrošača 42 posto priznaje da provjerava vijesti unutar jednog sata od buđenja, više od trećine (38%) provjerava vijesti jedan sat od odlaska u krevet. Gotovo dvije trećine (63%) priznaje da imaju potrebu "prvi saznati" globalne vijesti, 65% potrošača se slaže da imaju zaokruženije poimanje vijesti jer imaju pristup više izvora informacija i mišljenja, a 72% potrošača osjeća se upućenijima u svjetska događanja jer su vijesti dostupnije.
"Sada čitam vijesti svaki dan na svom pametnom telefonu. Puno sam zainteresiranija za vijesti sada kada su mi dostupne brzo i lako, u svako doba, gdje god bila", rekla je jedna 22-godišnja ispitanica iz Australije.
Istraživanje je također pokazalo da 55 posto korisnika zanima sama vijest, a ne izvor, te da 45 posto korisnika mlađih od 25 godina ne razlikuje vijest od objave na društvenim mrežama. 50 posto korisnika starijih od 55 godina ostaje vjerno tradicionalnim medijima u usporedbi sa samo 34% mlađih od 25.
"U HTC-u samo razvili inovativno rješenje, HTC BlinkFeed, kao odgovor na eksploziju digitalnih izvora vijesti. Željeli smo da naši korisnici mogu biti u toku s vijestima iz cijeloga svijeta i sa svojim društvenim mrežama na jednostavan, dostupan i lagan način, samo jednim pogledom", rekao je Yves Le Jan, direktor sadržaja i usluga u HTC-u.
>> Istraživanje HTC-a: Dobar dizajn nas čini sretnima