Trećoj generaciji X-Traila Nissan je - u odnosu na prethodni model - radikalno promijenio dizajn, odmaknuvši ga od kockastih oblika koji se već tradicionalno povezuju s pravim terencima. Tim je potezom dao naslutiti da je X-Trail omekšao i da je u novom izdanju bliži SUV modelu Qashqaiju nego starom X-Trailu. U prvim danima nakon pokazivanja modela nisu pomogla ni odmahivanja glavom vlasnika starog X-Traila, kojima se novi na prvi pogled većinom nije svidio.
Prostraniji interijer
No, na prvu vožnju novi je X-Trail ipak dokazao da nije mekušac i da pod moderniziranom karoserijom teče krv onog dobrog starog grubijana s kojim se možemo uputiti gdje god poželimo.
Vanjskim se dimenzijama od prethodnika nije puno odmaknuo, ali međuosovinski mu je razmak porastao na 270,5 centimetara (+5cm). To je, uz još neka preslagivanja, dovelo do osjetno prostranije putničke kabine, koja serijski ima pet sjedala, ali se može doplatiti za izvedbu sa sedam sjedala (5815 kn). Sjedala u drugom redu također se mogu 26 cm uzdužno pomicati, što otvara mogućnost dodatnog povećanja komfora putnika na straźnjim sjedalima.
Od 550 do 1982 litre
S pet sjedala prtljažnik mu prima 550 litara prtljage, a spuštanjem stražnjih sjedala prtljažni prostor raste na 1982 l. Osim dodatnih centimetara, na udobnost utječe i povišen položaj sjedenja, kao i odlična sjedala. Materijali su kvalitetniji, kao i završna obrada. Kabina izgleda profinjenije te je bogatije opremljena, posebno u najbogatijoj Tekna izvedbi. Testni primjerak ima, primjerice, kožom presvučen interijer, navigaciju, NissanConnect, Around View Monitor kamere, Active Ride Control, Active Trace Control. Dizelski 1,6 dCi agregat sa 130 KS i 320 Nm uparen je s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Do stotke stiže za pristojnih 10,5 s, uz maksimalnih 188 km/h. Agilan je bez obzira na stupanj prijenosa, uglađeniji i tiši od prethodnika. Novi Nissan X-Trail stoji od 208.325 kn.
gdje je 2.0 dizel