Najveći model proizvođača iz Ingolstadta u kombinaciji s benzinskim agregatom

Isprobali smo: Audi Q7 4,2 FSI quattro

aut_q7_tx.jpg
import
07.08.2006.
u 19:00

U početku godine imali smo priliku prvi put isprobati novi Audijev SUV model pod nazivom Q7. Tada, na prezentaciji za novinare, doznali smo da je na neviđeno prodano već 13 tisuća primjeraka, što je odličan poticaj proizvođaču. Sada smo, pak, imali priliku testirati na domaćem terenu benzinsku inačicu.

U prva četiri mjeseca prodaje registriran je 51 primjerak luksuznog modela. Mogli bismo reći najsnažniju, ali nije potrebno s obzirom da se nudi samo testirani agregat. Riječ je o 4,2-litrenom V8 FSI agregatu koji pri 6800 okretaja razvija maksimalnu snagu od 350 konja, kojima pomaže i 440 Nm maksimalnog okretnog momenta koji se nudi pri 3500 okretaja.

Snaga agregata se, zbog poznatog Audijeva quattro pogona, prenosi na sva četiri kotača uz pomoć automatskog tiptronic mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa. Osim posve automatskog modula na raspolaganju je manulano mjenjanje pomoću ručice mjenjača ili, pak, pomoću prekidača na upravljaču.

Moćan agregat pruža mnogo, a još dinamičnije mjenjanje brzina omogućeno je S modulom. Prvi kilometri Audijem Q7 nekima će nagnati misao kako je riječ o vrlo glasnom agregatu kakav ne pristaje ovom segmentu automobila, ali će se tek nakon otvaranja prozora uvidjeti kako je riječ o pravom sportskom zvuku, koji nije nimalo neugodan, jer ipak je to zvučna kulisa koju proizvodi 8 cilindara.

Varijabilno prenošenje snage na prednju i stražnju osovinu uz elektronsku blokadu diferencijala omogućuje jako dobre vozne karakteristike. Jako dobro prianjanje uz podlogu i pri većim brzinama može se zahvaliti i aluminijskim naplatcima koji su "obuveni" u gume dimenzija 275/45 R 20. Sigurnost putnika je na vrlo visokoj razini, a tome mnogo pridonosi gomila elektronskih pomagala.

Položaj za upravljačem je jako dobar, preglednost se pruža na sve strane. Lako snalaženje omogućuju parking senzori koji zvučnim signalom i grafičkim prikazom na LCD ekranu pokazuju moguće  prepreke. Mjesta ima napretek i na prednjim sjedalima i na stražnjoj klupi, te i u prtljažniku obujma 775 litara.

Mišljenja smo kako je kod ovakvog automobila gotovo nepotrebeno govoriti o tome koliko troši. Službenih se 13,6 litara, naime, vrlo lako može popeti i na više od 20, ali to sigurno ne muči ponosne vlasnike. Teško je pronaći i zamjerke, pogotovo kod modela koji osim osnovne opreme ima i gomilu toga s liste dodatne opreme.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije