U Dubrovniku, koji se zbog potreba novog filma o Robin Hoodu pretvara u srednjovjekovni Nottingham, isprobali smo novu petu generaciju Nissan Micre. Japanski Nissan našu je turističku perjanicu odabrao za svjetsku prezentaciju i prve novinarske testne vožnje svog novog, vrlo važnog modela, koji uz značajne promjene želi vratiti staru slavu jednog od najprodavanijih malih automobila u B segmentu.
Micra je produžena na 4 metra, prostranija je, ali i luksuznija no prije, a glavni adut joj je vrlo privlačan i dinamičan dizajn. Nudit će se uz tri motora, 1-litreni benzinac sa 73 KS, 0,9-litreni turbobenzinac sa 90 KS i 1,5 dizel sa 90 KS. Dva jača motora su dobro poznata iz Renault Clia s kojim Micra djeli platformu. U Hrvatsku stiže u ožujku a cijene još nisu poznate. U Njemačkoj stoji 14.590 eura s opremom Visia plus.
A turistima prazan siječanjski Dubrovnik je postao prava meka za događanja vezana uz autoindustriju. Nakon lanjskog velikog Mercedesovog eventa koji je donio čak 35.000 vansezonskih noćenja, Nissan će na svjetske premijerne testne vožnje Micre ove zime osim 528 novinara iz cijelog svijeta koji stižu s ukupno 44 čarter-leta iz Londona, Madrida, Rima, Beča, Münchena, Stockholma i Pariza, na hrvatski jug u Dubrovačke vrtove sunca dovesti još 7000 gostiju – velikih flotnih kupaca, zaposlenika Nissan Europe, Nissanovih europskih koncesionara i njihova prodajnog osoblja.
Više o novoj Nissan Micri pročitajte u prilogu Auto plus u utorak u Večernjem listu.
Dopadlljiv dizajn, ali precijenjen mali auto, preskup!