FIAT 500 CABRIO

Isprobali smo ušminkanu verziju malog otvorenog talijana

Fiat 500C
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
1/7
07.06.2014.
u 20:00

klizni krov osmišljen je kako bi se turbulencije u kabini sve le na minimum, pa se do 50 km/h buka i vjetar ne osjete

Fiat 500 jedan je od automobila koji automatski izvlače osmijeh na vozačevo lice, a talijanski mališan u kabriolet inačici taj ‘posao’ odradi još i brže. U ruke nam je pala izvedba za koju do kraja lipnja vrijedi akcijska cijena od 99.999 kuna. Mali šminker u toj je kombinaciji pokretan 1,2-litrenim benzinskim agregatom od 69 KS te nakrcan opremom objedinjenom u najbogatijem paketu Lounge.

Šminka za četiri osobe

Izgledu Fiata 500C nema se što prigovoriti. Simpatičan je i dopadljiv, kako izvana, tako i nakon sjedanja u kabinu s četiri sjedala. S obzirom na dužinu vozila od 355 cm, ako vozač i suvozač uživaju puni komfor, straga valja malo skupiti noge. Djeca, s druge strane, taj problem nemaju. A pogled im je ionako uprt prema gore, u iščekivanju otvaranja električno pokretanog mekanog krova. Dodavanju kliznog platnenog krova na klasičan Fiat 500 prethodila su temeljita istraživanja aerodinamičkih svojstava, pa su turbulencije u kabini svedene na minimum. To, naravno, vrijedi za brzine uobičajene na gradskim i lokalnim cestama.

Foto: Jurica Galoić/Pixsell

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Prtljažnik je malen, u skladu s namjenom modela. Lako mu je pristupiti i kad je krov u potpunosti otvoren. Prima 180 litara, a spuštanjem stražnjih sjedala raste na 520 l. Interijer ostavlja premium dojam. Vrhunski je opremljen, a Lounge razina obuhvaća, među ostalim, klima-uređaj, ABS, šest zračnih jastuka, Blue&Me, radio CD MP3. Akcijski model serijski donosi i kožnata sjedala, kromirane retrovizore, parkirne senzore, 16-inčne alu naplatke...

Visoki okretni moment

Najslabiji motor u ponudi za 500C u skladu je s gradskim potrebama u 970 kg teškom automobilu, idealan za lagano krstarenje, u gradu dovoljno živahan. Na otvorenim cestama ipak smo razmišljali o kojoj konjskoj snazi više. Ubrzava do maksimalnih 160 km/h, a put do 100 km/h traje 13,4 sekunde. Inteligent Motor tuning daje visoki okretni moment pri niskom broju okretaja (102 Nm pri 3000 o/min), pa je motor fleksibilan. Uparen je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Po tvorničkim specifikacijama, u prosjeku troši 5,1 l/100 km. Nama je trošio litru i pol više.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije