Više od godinu dana nakon dolaska druge generacije Kijinog kompakta Cee’d, na naše je tržište stigla trovratna izvedba Pro_Cee’d. Pro-Cee’d izgleda odlično, a sportski dojam je dobiven sniženom linijom krova i B stupom pomaknutim za 22 cm. Ipak, zbog toga su mnogo duža prednja vrata, što stvara probleme na uskim gradskim parkiralištima. Sportskom dojmu Pro-Cee’da pomogli su i 17” alu naplatci, LED prednja i stražnja svjetla, ukrasi visokog sjaja, obrubi dijelova karoserije u tamnom kromu, koji su vizualna serijska oprema top paketa EX Spirit Alu. I u unutrašnjosti izgleda zgodno, uz finu izradu i materijale, iako mnogo klavirskog laka daje plastični dojam. U sredini kokpita nalazi se ekran osjetljiv na dodir koji je ujedno i ekran kamere za pomoć pri vožnji unatrag.
Kožom lijepo obložen upravljač može se namjestiti po dubini i visini, a vozač može birati između tri načina rada – comfort za grad i parkiranje, normal i sport, kada postaje vrlo tvrd i pogodan za dinamičnu vožnju. Ispod poklopca motora testnog Pro-Cee’da dizelaš je sa 90 KS (jači ima 128 KS).
Za vozače koji ne traže sportske performanse, a žele štedljiv motor ovo je idealan izbor. Do stotke dolazi za 13,5 sekundi, a najveća brzina je 170 km/h. Precizan i dobro odmjeren 6-stupanjski ručni mjenjač s motorom se dobro slaže. Na testu nam je prosječna potrošnja bila 6,3 l/100 km.
Prtljažnik je istovjetan onome u peterovratnoj izvedbi i prima za kompaktnu klasu prosječnih 380 litara, a Pro_Cee’d pruža vrlo dobar komfor i putnicima na stražnjoj klupi.
Oprema testnog modela je zaista bogata pa se cijena od 130.990 kuna čini, u odnosu na usporedivu konkurenciju, vrlo korektna.
Za jači 1,6-litreni dizel sa 128 KS te s istovjetnom opremom treba doplatiti 9000 kuna, dok početni benzinski Pro_Cee’d s motorom od 100 KS košta 94.990 kuna.
a za rabljenu kiju dobijete ku*** (ak ju uspijete prodati)