Prekrasan. Baš je takav osjećaj sjesti za volan automobila koji se proizveo u samo 1000 komada i jedini je takav primjerak u Hrvatskoj. A Renault Clio V6 R.S. zaista je i poseban automobil. Odmah do dva sportska Recaro sjedala smjestila se numerirana pločica koja kaže da je ovo 654. primjerak modela izašlog iz Renault Sporta, francuske tvornice snova za ljubitelje sportskih automobila.
U gradu troši 16,8 litara
Vlasnik jedinog Clija V6 R.S. u Hrvatskoj zaljubljenik je u sportske automobile Tomislav Butković. Vozio je prije i Porsche 993 Turbo i Lanciju Deltu Evo 3, ali, kako kaže, Clio je ipak dosad najbolja vozačka igračka.
– Vrhunski je sportski automobil, a najviše ga volim voziti vikendom starom cestom prema Kvarneru. Može biti i automobil za svaki dan, moj prosjek u gradskoj vožnji je 16,8 l/100 km. Na otvorenoj cesti je potrošnja nekoliko litara manja, a na stazi se penje na 25 l/100 km – kaže T. Butković.
No, realno, tko još u ovakvom automobilu gleda na potrošnju?! Kad čujete tutnjavu središnje smještenog trolitrenog V6 motora sa 255 KS, koji se zapravo nalazi u kabini iza vozačevih leđa, automatski nagazite na gas. Osim Tomislava, Clio V6 vozi i njegova supruga Zvjezdana, a upravo ona ima zanimljive anegdote sa zagrebačkih semafora. Mnogi vozači iznenade se kad vide ženu za volanom takvog automobila pa je često zovu na utrku. A još se više iznenade kad vide dječju sjedalicu na suvozačevom sjedalu.
Bez previše elektronike
Vlasnik ističe da se na njegovom Cliju nikada ništa nepredviđeno nije pokvarilo. Jasno, dijelovi i servisi baš nisu jeftini... Problem je i nedostatak prtljažnog prostora. Clio V6 R.S. je dvosjed i motor je straga, pa je ne baš raskošan prtljažnik od 112 litara smješten sprijeda. Od elektronike Clio V6 ima samo ABS.
– Auto nema ESP pa je za jurnjavu i dosta opasan, s njim treba biti oprezan. Ali, pravi je gušt voziti ga – kaže Butković.
Clija V6, koji će po mišljenju mnogih stručnjaka uskoro postati klasik, upravo prodaje. Za 35.000 eura. Kupio ga je 2004. i do danas prešao 47.000 km. Pitali smo ga nije li mu žao prodati auto koji će postati klasik. Odgovara da želi nešto novo, ni manje ni više nego Porsche 997 GT3 RS.
zo nek vozi Bandić...!