Jednovolumenska verzija VW Golfa, koja se umjesto Golf Plus sada zove Golf Sportsvan, više nije samo napuhani kompakt već pravi prostran i praktičan monovolumen. Nakon prvih vožnji možemo reći da se zaista radi o malom Touranu. Prije svega, Sportsvan je mnogo prostraniji na stražnjoj klupi koja se uzdužno može pomaknuti za 18 cm, pa ako vam nije potreban prtljažnik od 500 litara, straga puni komfor za noge i glavu mogu imati čak i dvometraši.
Upravljač iz GTI-ja
Prtljažnik kockastog oblika obaranjem sjedala može se povećati do 1520 litara. Od “običnog” Golfa Sportsvan je 8,5 cm duži (433 cm), a viši je čak 13 cm. Nudi se sa šest četverocilindričnih turbo motora opremljenih stop/start sustavom, dva dizelaša sa 110 i 150 KS, te četiri benzinca sa 86, 110, 125 i 150 KS. Nažalost, na testnim vožnjama Azurnom obalom mogli smo isprobati samo najjače verzije s preciznim ručnim i odličnim DSG mjenjačem, koje su nas se dojmile, ali, kod nas će najtraženiji ipak biti dizelaš i benzinac sa 110 KS.
VW se pohvalio da je u odnosu na stari Golf Plus potrošnja 20% manja, a najštedljivija verzija je 1,6 TDI Bluemotion sa 110 KS koji troši samo 3,7 l/100 km i ispušta 95 g/km CO2. Kao serijski dio opreme nudi progresivni upravljač iz Golfa GTI, što se osjeti u zavojima kojima Sportsvan prolazi kao po tračnicama. U vožnji se pokazao odličan.
Napredna oprema
Nudi se mnogo napredne opreme, od pomoći pri parkiranju, automatskog kočenja u nuždi do sustava koji vas u zadržava u voznom traku. Cijene još nisu poznate, ali s obzirom na njemačke, bit će oko 20.000 kuna skuplji od klasičnog Golfa (uz više opreme), čija je početna cijena 121.330 kuna.
>> Volkswagen predstavio Sportsvan, nasljednika Golfa Plus
>> Počela proizvodnja Golfa Sportsvan, u srpnju u Hrvatskoj
jeste sigurni u izjavu da je prosjecna potrosnja 3,7l? kolika je onda minimalna ako je ovo prosjecna. po vasim izjavama u najboljem slucaju bi mogao proizvoditi naftu a ne trositi