Redizajn

Još atraktivniji Peugeot 2008 uz snažniju električnu verziju, početni benzinac od 23.370 eura

Foto: Mladen Milčić
1/6
14.11.2023.
u 10:31

Redizajnirani 2008 nudit će se uz dvije benzinske verzije, jednu dizelsku i dvije električne, a iduće godine dolazi novi blagi 48V hibridni pogonski sklop

Peugeot 2008, francuski urbani SUV B-segmenta, u redizajniranoj verziji druge generacije stigao je na naše tržište po početnoj cijeni od 23.370 eura.

Popularni gradski SUV u svojoj drugoj generaciji, koja je stigla na tržište 2019. godine i od tada se proizvela u 700.000 primjeraka, bitno je prostraniji pa može biti i manji obiteljski automobil. Godinama je u svom segmentu među vodećima u Europi, a 2021. je bio i najprodavaniji. Dimenzije su nakon redizajna ostale istovjetne – duljina od 430 cm i međuosovinski razmak od 260 cm te prtljažnik koji prima vrlo solidne 434 litre. Dakle, 2008 je i dalje vrlo kompaktan izvana, no i prostran iznutra.

Popularnosti druge generacije 2008-ice pridonijela je i električna verzija e-2008, pionir vozila na struju u B-SUV segmentu. Od 2019. e-2008 prodan je u gotovo 75.000 primjeraka, a u 2022. je činio 17,4% udjela u ukupnoj prodaji modela 2008, što ga je svrstalo na postolje europske prodaje električnih SUV vozila u B segmentu. A sada dolazi i snažnija e-2008 verzija s većom baterijom. Novi, snažniji e-2008 razvija 156 KS i ima bateriju kapaciteta 54 kWh, što je dovoljno za domet od 406 km. Njegova početna cijena iznosi 39.630 eura.

Atraktivan dizajn bio je dosad jedan od glavnih aduta pa su francuski dizajneri vrlo pažljivo i decentno dotjerali 2008-icu. U osvježenoj varijanti glavna novina su nova svjetla koja će krasiti sve buduće Peugeot modele, a karakteriziraju ih tri okomite svjetleće kandže koje su integrirane u sjajno crne umetke na braniku. U GT verzijama (najbolji paket opreme, u ponudi su još početni Active i srednji Allure), upečatljiv učinak tri kandže proširen je prvi put u osvjetljenju potpunih LED prednjih svjetala upotrebom triju svjetlosnih modula. To razlikuje GT verzije od ostatka asortimana dajući im ekskluzivan prednji potpis. Straga su sada LED svjetla na svim verzijama uz također tri simbolične lavovske kandže. Svjetla za vožnju unatrag i indikatori također su u LED tehnologiji.

No, nova je i prednja maska na kojoj se kočoperi novi logotip Peugeota. Maska je šira i uključuje specifičan bočni uzorak koji se povezuje s prednjim svjetlima i pojačava okomitost i snažan stav vozila. U ponudi su dvije nove atraktivne boje: moderna Selenium Grey siva i Okenite White bijela.

U unutrašnjosti nalazimo poznati Peugeotov i-Cockpit, no poboljšan je i moderniziran. Nova instrumentna ploča sada je digitalna na verzijama Allure i GT. Njegov 10-inčni digitalni zaslon ima novi dizajn i, na GT verzijama, 3D zaslon. U verziji Active, Peugeot 2008 još uvijek ima svoju analognu ploču s instrumentima.

Svi 2008 modeli sada dolaze s 10-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir kao standardom (prethodno 7 inča na prve dvije razine opreme). Na verzijama Allure i GT središnji ekran je HD tehnologije, a ispod središnjeg ekrana zadržane su tipke za brzi pristup glavnim funkcijama.

Peugeot 2008 s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ima novu ručicu mjenjača za poboljšanu ergonomiju. Novi 2008 s automatskim mjenjačem još uvijek ima elegantnu, praktičnu i diskretnu ručicu mjenjača predstavljenu u proljeće 2022. I dalje nije dostupan 4x4 pogon, no nudi se Grip Control kontrola prianjanja koji omogućuje pristup trima načinima vožnje: pijesak, blato i snijeg.
Nudit će se uz dvije benzinske verzije, jednu dizelsku i dvije električne. Početni benzinac je 1,2-litreni Pure Tech sa 100 KS i ručnim 6-brzinskim mjenjačem koji stoji od 23.370 eura. Snažniji benzinac je PureTech sa 130 KS i 8-brzinskim automatikom (28.670 eura), dok je dizelska inačica 1,5 BlueHDi sa 130 KS i 8-brzinskim automatikom (30.897 eura). Iduće godine novi 2008 dobit će i novi 48V hibridni pogonski sklop, koji se sastoji od nove generacije PureTech benzinskog motora od 136 KS uz novi 6-stupanjski automatik s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije