Vespa je obogatila ponudu još dvama modelima retro dizajna,
LXV 50 i GTV 250 ie. Vespa LXV je model kod kojeg se jednostavnost
izmjenjuje s biranim detaljima, jasnom posvetom 60-im godinama
prošlog stoljeća, kad je Vespa postala simbol slobode i
kretanja među mladima.
Dvostruko sjedalo od fine kože, koje odvaja vozača i suvozača, također
je preuzeto od prvih modela Vespe, ali je tehnička oprema
najsuvremenija, 11-inčni prednji kotač, prednja disk kočnica i
dvotaktni agragat od 50 ccm.
Vespa GTV jedinstveni je model obogaćen detaljima koji
naglašavaju povratak samim počecima. Prednje svjetlo je po
uzoru na prvi model Vespe iz 1946. smješteno na blatobranu,
a kromirani upravljač ima moderni, motociklistički izgled.
Kao i kod modela LXV, kožnato sjedalo je dvostruko, odvojeno za vozača
i suvozača s vidljivim dvostrukim prošivom koji
naglašava koliko je pažnje posvećeno detaljima u izradi ovog
posebnog vozila. Tehnička oprema je u potpunosti preuzeta s modela GTS.
Dvostruki stražnji amortizer, dvostruka disk kočnica, 12-inčni kotači i
suvremeni Quasar agregat od 250 ccm s elektronskim ubrizgavanjem
goriva, koji razvija 22 KS i brzinu od 122 km/h.
LXV 50 stoji 22.616, a GTV 250 41.368 kuna, a boje u kojima su dostupna
oba modela su Avio siva i Portofino zelena.
Aprilia Pegaso 650 Factory
Ponuda Aprilia motocikala bogatija je za model Pegaso 650 Factory. Komponente su koje razlikuju model Factory od standardnog modela Pegaso 650: aluminijski naplatci sa žbicama, radijalna prednja kočiona kliješta, prednji radijalni kočioni cilindar, aluminijska cijev upravljača, više sjedalo za bolju kontrolu, prednji karbonski blatobran, bočne karbonske zaštite te karbonska zaštita ispušnog lonca. Novi aluminijski naplatci sa žbicama jasna su poveznica sa supermotard dizajnom. Impresivnu snagu zaustavljanja omogućuje vrhunski kočioni sistem. Prednji kočioni sistem preuzet je od supersportskog modela SXV 450, koji se dokazao vrhunskim sportskim rezultatima. Pegaso Factory na hrvatskom će tržištu stajati 54.300 kuna.