istraživanje

Ljubitelji auta na Facebooku imaju triput više prijatelja od ostalih

\'An illustration picture shows the log-on screen for the website Facebook, in Munich February 2, 2012. Facebook unveiled plans for the biggest ever Internet IPO that could raise as much as $10 billio
Reuters/PIXSELL
17.04.2012.
u 23:27

Prosječni ljubitelj auto-marki ima 433 prijatelja, odaniji je svojoj marki, te je vjerojatnije da će prijateljima preporučiti vozilo te marke

Ljubitelji automobilskih marki na Facebooku u imaju tri puta više prijatelja od prosječnih korisnika, pokazalo je istraživanje koje je sam Facebook proveo između prosinca i ožujka na 15.938 korisnika.

Kako prenosi Mashable, rezultati su pokazali da prosječni ljubitelj auto-marki ima 433 prijatelja. Ne iznenađuje da 55 posto auto-fanova posjeduje vozilo ljubljene marke, a i odaniji su svojoj marki. Osim toga, 82 posto obožavatelja vjerojatno će preporučiti vozilo prijateljima, dok taj udio kod ostalih korisnika iznosi 69 posto.

U Facebooku su istraživanje proveli upravo kako bi proizvođače automobila nagnali da više ulažu u tu popularnu društvenu mrežu. Privlačenje oglašivača za Facebook je od vitalne važnosti - prošle su godine većinom od oglašavanja zaradili 3,72 milijardi dolara.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije