Korejski prodor u srednju klasu s limuzinama europeiziranog dizajna nastavlja se novom generacijom Kie Magentis, nekad tehnološkog srodnika Hyundaijeve Sonate, a sada sagrađene na novoj MG platformi u tvornici Hwasung. Iako je izdaleka još moguće Magentisa zamijeniti s limuzinom iz sestrinske tvrtke, obnovljeni će Magentis biti ljutiti konkurent Sonati i nadolazećem Chevroletu Epici.
Prije dolaska na naše tržište, koji se očekuje u proljeće, Magentisa smo upoznali na cestama juga Španjolske. Dizajnerske su promjene potpuno izmijenjena prednja i stražnja svjetla, nova maska i branik i drukčiji poklopac prtljažnika. Dinamična linija izdužene limuzine ostala je ista, pa je Magentis ukupno produžen samo 15 milimetara. Na prostranosti u unutrašnjosti dobilo se kombinacijom povisivanja auta za 7 cm, produživanjem osovinskog razmaka za 2 cm i skraćenjem prednjeg prevjesa za 2,5 cm.
Prtljažnik je povećan na 420 litara, što dobro zvuči u odnosu prema prijašnjih 365 litara, ali slabo prema Sonatine 462 litre. Adut koji bi trebao potaknuti Magnetisovu prodaju u Europi uvođenje je dizelskog agregata, prvog u Kijinim limuzinama D-segmenta. Riječ je o posve novom dvolitrenom CRDi agregatu sa 140 KS i 305 Nm najvećeg okretnog momenta, serijski opremljenom turbopunjačem varijabilne geometrije (VGT) i filterom protiv čestica čađe, kojim ispunjava Euro4 normu. Nudit će se sa 6-brzinskim ručnim i 4-brzinskim automatskim mjenjačem.
Najmoderniji ovjes s kombinacijom McPhersona sprijeda i multilinka straga jamči dobar kompromis između uživanja u elegantnom krstarenju i brzog nabiranja kilometara po zavojima.