ZASAD NE IDE

Magazin GQ se nije proslavio prodajom na iPadu

GQ
Conde Nast
18.05.2010.
u 16:04

Novu igračku iz Applea proglasili su spasiocem tiskanih medija, ali brojke zasad ne potvrđuju tu tezu. Besplatna izdanja su popularna, ali čitatelji još nisu navikli platiti.

Novine na iPadu, proglašavane "budućnošću medija", zasad se ne prodaju baš naročito. Doduše, aplikacija Wall Street Journala za iPad ima 64.000 pretplatnika, ali to može zahvaliti činjenici da je besplatna. S prodajom ipak ide malo teže, kao što su ustanovili u GQ-u.

Njihovo izdanje "Muškarci godine" iz prosinca 2009. u elektroničkoj se verziji prilagođenoj iPadu, po cijeni od 2,99 dolara (dva dolara manje od tiskanog izdanja) prodalo u – 365 primjeraka. No, izdavač Pete Hunsinger kaže da je i s tom brojkom zadovoljan:

- S time nemamo nikakvih dodatnih troškova: nema tiskanja, nema poštarine. Sve je čista zarada i jedva čekam doba kad će prodaja izdanja na iPadu postati bitan dio naše naklade.

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar neugodan
neugodan
14:06 20.05.2010.

i ja isto to jedva cekam, jer ce biti manje zagadjenja. no tko ce kupiti citaocima ipad??????????????????

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije