Mazdin SUV novije generacije, CX-7, postao je pravi hit kada je 2007. stigao na tržište. U toj prvoj godini registrirano ih je 40, a godinu dana kasnije 228. Dovoljno za prvu poziciju u segmentu i to u kombinaciji sa samo jednim benzinskim agregatom.
Ove godine zainteresiranost je malo pala, a tome je kumovala i kriza te je do kraja studenog ubilježeno 58 registracija, ali s tendencijom rasta, što se može zahvaliti obnovljenom izdanju, ali i novom agregatu. Napokon dizelskom.
Riječ je o 2,2-litrenom modelu od 173 konja koji je opremljen selektivnim katalizatorom u ispušnom sustavu (SCR). Sustav pročišćava ispušne plinove uštrcavajući AdBlue ureu, iz posebnog spremnika smještenog ispod prtljažnika, izravno u ispušni sustav ispred katalitičkog konvertera. Znači zahvaljujući aditivu gotovo 40 posto NOx-a pretvara se u bezopasni dušik.
AdBlue dostatan je za 20 tisuća kilometara, a punjenje se odvija tijekom servisa.
Novi pogonski stroj dostatan je izbor. Ubrzanje od 11,3 sekunde i maksimalnih 200 km/h zadovoljava širok spektar vozača, kao i prosječna potrošnja na testu od 8,9 l u ovo hladnije doba i nikakvu poštedu. Za ovo snježno doba od koristi je i pogon na sve kotače.
Srednji, Challenge, paket opreme stoji 276.500 kuna, čemu valja dodati još 4234 za metalik boju.
Mazda CX-7: Uza zategnute bore i dizelaš od 173 konja
Novi pogonski stroj dostatan je izbor. Ubrzanje od 11,3 sekunde i maksimalnih 200 km/h zadovoljava širok spektar vozača, kao i prosječna potrošnja na testu od 8,9 l na 100 km/h
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.