Nedavno smo podnijeli izvještaj nakon prevaljenih 20 tisuća, a već sada
izvještavamo o stanju vozila nakon novih 10 tisuća kilometara. U odnosu
prema prethodnom razdoblju, možemo reći kako ovo nije bilo zanimljivo.
Time želimo, prije svega, reći da s Mazdom5 nije bilo teškoća. Stoga
možemo već na samom početku zaključiti kako je posljednja etapa
protekla u jako dobrom ozračju, bez ijednog prigovora.
Ljetni su mjeseci doba godišnjih odmora, pa i češćih putovanja. Tijekom
proteklog smo vikenda ovim obiteljskim maratoncem napravili nekoliko
zanimljivih izleta diljem Hrvatske. Već smo spominjali Karakuri
sjedala, kojima je opremljena Mazda5, a nije naodmet ponovno naglasiti
da je riječ o jako dobrom konceptu, iznimno jednostavnom za korištenje.
Iako može primiti i tri osobe, srednja je klupa idealna za dvoje
putnika, kada se postiže vrlo visok komfor.
Djeci će se jako svidjeti stolići koji se nalaze u naslonima prednjih
sjedala, a koji omogućuju igranje tijekom cijelog putovanja. Još su
jedna jako dobra strana klizna vrata. Mazda5 je upotrebom dvojih
kliznih vrata postavila novi standard koji bi i ostali konkuretni
svakako trebali pratiti. Lagana i jednostavna za korištenje, ovakva
vrata omogućuju vrlo jednostavan ulazak na drugi, ali - ako se koristi
- i na treći red sjedala. Ta su vrata iznimno praktična u gradu, kada
su automobili parkirani vrlo blizu jedan drugome te ne ostaje puno
mjesta za otvaranje klasičnih vrata.
Jednovolumen - osim prostrane putničke kabine - nudi i dosta mjesta u
prtljažniku. Tako Mazda5 u slučaju da se koristi svih sedam sjedala ima
112 litara prtljažnika, do njegova pokrova. Kada se ne koriste dva
sjedala iz trećeg reda, mogu se spremiti u podnicu koja tada postaje
ravna, a obujam prtljažnika raste na solidnih 426 litara. Prekolope li
se i nasloni drugog reda sjedala, oslobađa se dodatnih 331 litara
obujma.
Gleda li se obujam do krova, obujam je prtljažnika 1566 litara. Ovakav
prtljažnik zadovoljava i zahtjevnije vozače, a dobro je što su stražnja
stakla, počevši od onih na kliznim vratima, zatamnjena, pa su
spriječeni radoznali pogledi na stražnju klupu, ali i u prtljažnik,
koji se dodatno može zaštititi pomičnim pokrovom.
VEČERNJAKOVA ETAPA IZDRŽLJIVOSTI Mazdom5 prevalili smo 30.000 kilometara