Koliko košta prestiž? U najčišćem obliku, posve sigurno više od milijun kuna. Zapravo, za milijun kuna jedva da možete kupiti poneku vozilicu s popisa najekskluzivnijih. Popis takvih - automobila s početnom cijenom iznad milijun kuna - u Hrvatskoj je raskošan uzmemo li u obzir prosječnu hrvatsku plaću, no isti je popis relativno skroman povedemo li se za činjenicom da Hrvati više od raskošnih kuća vole ekstravagantna vozila.
U toj je kategoriji uglavnom riječ o vozilima koja se proizvode po sugestijama kupaca. Nude, naime, brojne opcije kombiniranjem kojih svaki kupac dobije automobil drugačiji od drugog proizvedenog pod istim imenom. Kupci si doslovce "slažu" automobil po željama.
Plan prodaje Ferrarija za Hrvatsku za ovu godinu iznosi pet automobila i svi su već prodani. Svi modeli koji su u ponudi zahtijevaju džep u koji stane više od milijun kuna. Vrh ponude je prestižni 612 Scaglietti F1, po cijeni 2,360.400 kuna do registracije. No, ako ne namjeravate mijenjati brzine u stilu Formule 1, Scaglietti je oko 100.000 kn povoljniji. U ovom se kontekstu povoljnom prilikom može smatrati inače najtraženiji Ferrari F430, kojem je cijena 1,471.994 kuna. Iz 4308 kubika izvlači moćnih 490 KS.
Za Rolls Royce, vele u zastupništvu, tvrtki Tomić & Co, u našoj zemlji zanimanje postoji, no u ovom trenutku još ne mogu govoriti o konkretnim brojkama vezanima za plan prodaje. Luksuzni Phantom stoji 2,910.516 kn. Lamborghini bi također ove godine trebao ubilježiti dva prodana primjerka. Gallardo stoji 1,662.672 kn, a Gallardo Spyder 1,864.610 kn.
Bentleyevi modeli - Continental GT i Continental Flying Spur - također su u ovoj kategoriji, a ove godine u Hrvatskoj planiraju prodati dva primjerka. Cijena im je jednaka - 1,901.460 kn. Bogata oprema obuhvaća, među ostalim, pogon na sva četiri kotača, 6-stupanjski automatski mjenjač, kožu i plemenito drvo u interijeru, automatsku regulaciju nivoa, zračni ovjes,12-kanalni HiFi Sistem + TV, CD, GPS navigaciju, 3-zonsku automatsku klimu... Dakle, puno su bolje opremljeni od prosječnog stana.