Druga generacija Mitsubishija Outlandera nastavlja dobro pogođenu koncepciju prethodnika, uz potpuno izmijenjen izgled te povećanje ukupne dužine za desetak centimetara i međuosovinskog razmaka za pet centimetara.
Sa svih strana Outlander izgleda odlično, a na njegovoj platformi nastali su i Citroën C-Crosser i Peugeot 4007, kojima je japanski model najprije uzor, pa tek onda konkurencija. Mitsubishi je veteranska marka na području off road automobila pa je logično očekivati vrhunsku voznu izvedbu izvan ceste.
Međutim, Outlander je ponajprije SUV, a ne istinski terenac, pa njegov pogon na četiri kotača ima ograničene mogućnosti, posebno s cestovnim gumama. Nema elektronskih pomagala za penjanje i spuštanje pa na najekstremnijim terenima i velikim uzbrdicama niti zaključavanje središnjeg diferencijala nije svemoguće. Vožnja po neravnim cestama također nam se činila neudobnijom nego što smo očekivali.
Po asfaltu se zato Outlander vozi izvrsno, dinamičnije od većine konkurenata u klasi. Relativno moćan agregat, spojen sa šestbrzinskim ručnim mjenjačem, ubrzava 1690 kg težak auto do stotke za malo više od 10 sekundi, što je dobar rezultat. Dinamika ne znači nužno (pre)veliku potrošnju jer nama je prosjek bio 8,7 litara na 100 km.
Testni je model imao treći red sjedala, s inovativnim hide&seat sustavom sklapanja, kojim se dobiva ravna podnica. Sjedala su samo za djecu, a sklapanje bi moglo biti i jednostavnije. Osim što je za pohvalu veliki prtljažnik, dodatni plus zaslužuje otvaranje donjeg dijela poklopca prtljažnika, koji se pretvara u platformu za sjedenje nosivosti čak 200 kg.