BMW-ov Motorsport odjel proizveo je najbrži cestovni automobil u povijesti bavarskog proizvođača. Posebna serija M4 GTS proizvest će se u samo 700 primjeraka, čime će se obilježiti trideseta obljetnica BMW-a M3, koji se proizvodi od 1986. godine. M4 GTS namijenjen je onima koji žele cestovni automobil s kojim mogu uživati u jurnjavi trkaćom stazom. A koliko je M4 GTS sposoban na stazi dokazuje vrijeme kruga na zahtjevnom Nordschleifeu od 7,28 minuta. No, u isto vrijeme, najmoderniji i najsnažniji BMW M4 – kao i njegova rasna braća iz šire BMW M - ujedno se osjeća kao kod kuće i na javnim prometnicama.
BMW M4 GTS pod poklopcem motora krije višestruko nagrađivani šestcilindarski redni turbo motor iz linije modela BMW M3/M4, no nadopunjuje ga inovativnom tehnologijom ubrizgavanja vode kako bi motoru osigurao zamjetno povećanje snage.
Sustav ubrizgavanja vode povećava snagu motora sa 431 KS na okruglih 500 konjskih snaga i okretni momenat na 600 Nm. Unatoč tome još uvijek održava ekonomičnost potrošnje goriva te emisije CO2 na razini BMW-a M4 Coupe - 8,3 litre na 100 km i ispust CO2 od 194 g/km. Zbog toga, kao i zbog perolake konstrukcije kojom je masa automobila zadržana na samo 1510 kg, performanse su radikalne.
Do stotke dolazi za 3,8 sekundi, a najveća brzina mu je 305 km/h.
– Modeli posebnih izdanja poput BMW-a M3 GT, BMW-a M3 i M3 CRT imaju desetljećima dugu tradiciju u našoj postavi vozila srednje veličine. Konstrukciju novog BMW-a M4 GTS odveli smo u radikalnom smjeru kako bismo razvili sportski stroj za trkaću stazu koji je u stanju pružiti superiornu dinamiku zajedno s inspirativnim performansama. Taj nam je smjer omogućio da svijetu pokažemo što je danas moguće postići s autom za cestovnu uporabu – rekao je Frank van Meel, glavni izvršni direktor BMW M odjela.
>> Šef BMW-a srušio se tijekom prezentacije u Frankfurtu
>> Prvi auto kojim se upravlja daljinski i pokretom ruke
A gdje će se voziti 305 na sat??