Zar je to stvarno Hyundai? – prva nam je misao pri sjedanju za volan Genesisa, najluksuznijeg korejskog automobila u povijesti. Najfinija koža na velikim udobnim sjedalima s grijanjem i ventilacijom, drvo i aluminij lijepo uklopljeni u vrhunski završno obrađenu i prostranu unutrašnjost. Sjedalo se elektronički podešava u 12 smjerova, a lumbalni oslonac kontroliran tlakom zraka ima 4-smjerni regulator.
Vrhunska izolacija
Izolacija je zaista vrhunska, rad velikog 3,8-litrenog V6 motora je nečujan, čak i na visokim okretajima. Sve je na svojem mjestu, kako i priliči premium automobilu najviše klase, koji želi biti konkurent njemačkim velikanima poput Audija A6, Mercedesa E-klase, BMW-a Serije 5, ali i za broj većim modelima tih proizvođača, A8, S-klasi i Seriji 7, budući da je Genesis dužinom od 499 cm i međuosovinskim razmakom od 301 cm negdje između. Dakako, prava konkurencija su mu i Lexusove i Infinitijeve limuzine.
Senzor CO2 u kabini
Zasad je u Europu Genesis stigao samo s jednim benzinskim motorom od 315 KS i 397 Nm okretnog momenta. Do stotke pojuri za 6,5 s, uz maksimalnih 240 km/h. Prosječno troši 11,2 l/100 km. Snažan benzinac uparen je s glatkim i brzim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji snagu prenosi na sva četiri kotača te dolazi samo uz najraskošniji paket opreme. Jednako kao i na prednjim sjedalima, udobnost i prostranost vrhunska je i straga.
Genesis pokazuje što sve Hyundai može ponuditi, pa tako dolazi s pametnim tempomatom i automatskim kočenjem u nuždi. Također, prvi na svijetu nudi senzor C02 u kabini, kako bi vozačbio zaštićen od opasnosti poput, primjerice, pospanosti.Luksuz nije jeftin, pa Genesis u Hrvatskoj stoji 599.990 kuna. Mnogo, ali još uvijek manje od jednako opremljene konkurencije.
>> Štedljiv obiteljski karavan je best-buy u svom segmentu
>> Hyundai i20 premijerno u Parizu
za 600 tisuća kuna = ca 80 tisuća Eura dobijem Mercedes E 400 full oprema sa 6 cilinda 333 KS i mislim da sam ipak dobio bolji auto.