Toyota je konceptom Aygo X prologue predstavila novu viziju modela A segmenta, kao naznaku dolaska noviteta pod imenom Aygo X (Aygo Cross). Atraktivnu studiju izradili su stručnjaci u Toyotinom ED² europskom dizajnerskom studiju u blizini Nice, a zadatak im je bio sagledati A segment na novi način, definirati što bi segment A mogao biti za europske kupce. Pri tome, trebalo je dokazati da automobili koji se tradicionalno nazivaju “početnim modelima“, mogu biti predvodnici po istaknutom dizajnu i imati odvažnu osobnost. Već na prvi pogled, ali i iz imena (X označava crossover) jasno je da bi novi Aygo trebao biti trendovski odignut od tla. Zanimljivo, ali i već viđeno u A segmentu s modelom Suzuki Ignis.
Od predstavljanja 2005. Aygo osvaja mlade, progresivne kupce. To u Toyoti i dalje namjeravaju činiti s trećom generacijom Ayga, koja više ne bi trebala kao prve dvije biti rođakinja Peugeota 108 i Citroena C1. Integrirani krovni nosači i hvatište za nosač bicikla na stražnjoj donjoj zaštitnoj ploči naglašavaju outdoor značajke, dok je u vanjski retrovizor ugrađena kamera za snimanje i dijeljenje istraživačkih trenutaka. Aygo X prologue nudi četiri zanimljive boje: čili, đumbir, wasabi i crni papar. Najljući od njih je „čili“, a u ponudi će biti i dvobojna izvedba. U Aygu X prologueu boja je postala još važnija dodavanjem male količine plavih metalnih čestica u mješavinu boja. Zanimljiv učinak opravdava ime “Sparkling Chilli Red“ (iskričava čili crvena).
Toyota izgled unutrašnjosti nije otkrila, kao ni kada bi novi Aygo trebao stići na tržište. No, s obzirom da je aktualni model predstavljen još 2014. godine, možemo ga očekivati uskoro