MODEL 3

Mediji isprobali najvažniji električni automobil: 'Magija, kažem vam. Magija'

Tesla Model 3
Foto: Reuters/PIXSELL
1/5
31.07.2017.
u 11:09

Jalopnik napominje kako se u ovim opisima radi o automobilima koji pripadaju zaposlenicima Tesle te da su to skuplji modeli koji su imali i neke skuplje dodatke.

Iako je najmanji automobil u ponudi tvrtke Tesla, Model 3 svakako nije i nebitan model napravljen samo kako bi se proširila gama vozila uz modele X i S. Upravo suprotno, ovaj je model jedan od najvažnijih modela u automobilskoj povijesti.

Predstavljajući Model 3 u Tesli su zasigurno ostali iznenađeni velikim zanimanjem kao i s više od 500 tisuća narudžbi kupaca koji su bili svjesni kako automobil neće moći dobiti odmah već će na njega čekati dulje vrijeme.

Prvih 30 sretnika ovih dana dobilo je prve primjerke automobila čija je početna cijena 35 tisuća dolara što je u svijetu električnih vozila trenutno dobra cijena. Autonomija iznosi osnovnog modela iznosi 350 kilometara dok skuplji model ima domet od 500 kilometara.

Nestrpljivi nisu bili samo kupci već i specijalizirani magazini koji su htjeli isprobati Model 3. MotorTrend je vožnju opisao kao sportsku te je pohvalio 'oštro držanje' automobila. Pohvalan je i osjećaj volana koji na vaše prste lagano prenosi povratne informacije s ceste.

Tesla Model 3
1/14

Zadivilo ih je i nisko težište automobila.

- Magija, kažem vam. Magija - napisali su u recenziji MotorTrenda.

Klasičnu kontrolnu ploču koja se u automobilima najčešće nalazila iza upravljača zamijenio je veliki ekran na sredini što bi vlasnicima moglo predstavljati problem, barem dok se ne naviknu. 

- Nije mi bilo ugodno previše gledati tijekom vožnje, no moram pretpostaviti da bi se vozači mogli naviknuti nakon podužeg razdoblja - stoji u recenziji novinara Elctreka.

Na ekranu se razmjenjuju razni podaci. Na mjestu gdje se pokazuju informacije o punjenju baterije pojavljuje se brzina čim automobil krene. Potrošnja energije prikazuje se malom animacijom. 

USA Today pozabavio se izradom automobila koja je bila 'čvrsta' te se nadaju da će Elon Musk, kako je obećao, napraviti i ostalih 499,999 tisuća po istim standardima. Razmaci među panelima 'bili su savršeni', opisuju u USA Today.

Pitaju se gdje su napravljeni kompromisi aludirajući na cijenu automobila. 'Kvaku' su pronašli u tehnologiji pa tako pišu da modeli S i X doslovce 'vrište' kako se radi o visokotehnološkim eksperimentima dok Model 3 to 'šapuće'.

Iako je najmanji model u gami to ne znači da u njemu nema mjesta. Tim Stevens iz Roadshowa viši je od 1,8 metara i tvrdi da nema problema prilikom sjedenja na zadnjoj klupi što nije slučaj u nekim automobilima koji spadaju u veću kategoriju. 

- Umjesto tradicionalnog krovnog nosača iznad vas se ne nalazi ništa osim stakla - piše Stevens koji se pita kako će to izgledati dok budu vrući i sunčani dani.

Prtljažnik, iako je plitak, otvara se visoko i u njega zapravo stane puno stvari. 

- Dvije torbe za golf trebale bi stati bez problema. Kladim se da možete staviti i četiri - napisao je Stevens.

Jalopnik napominje kako se u ovim opisima radi o automobilima koji pripadaju zaposlenicima Tesle te da su to skuplji modeli koji su imali i neke skuplje dodatke. No, ukupno gledajući, smatraju kako za Teslin 'revolucionarni električni automobil' stvari dobro stoje.

Ključne riječi

Komentara 1

DU
Deleted user
19:24 31.07.2017.

Dok je glupog naroda , biti će i glupih članaka .

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije