Vjerojatno se još sjećate da je naša Mazda5 nakon samo 4000 kilometara
otkazala poslušnost i stala. Taj kvar nije imao veze s vozačem, ali
nedavno nam se dogodio ponovni odlazak u servis. Kao što je to običaj s
maratoncima, Mazdu5 prepustili smo čitatelju koji ovoga puta nije imao
previše sreće.
Tako je - zahvaljujući nedovoljnoj pažnji - Mazda5 dobila udarac u
desni prag pa smo automobil odveli u limarsku radionicu. S obzirom na
to da je udarac bio prejak, udubljenje se nije moglo ispraviti
ravnanjem nego je bilo potrebno stari dio ispiliti i staviti novi. Osim
toga, veoma loše stanje domaćih prometnica, koje su pune neravnina i
rupa, bilo je razlog i svijanja prednje vilice, koju smo također morali
izmijeniti.
No s testnom Mazdom nije sve bilo tako crno. Naprotiv. Tijekom lipnja
Mazda5 bila je čest putnik na području između Hrvatske i Njemačke jer
je članove naše redakcije povela na utakmice Svjetskoga nogometnog
prvenstva kako bi i sami mogli pružiti potporu nacionalnim
nogometašima. Uspjeh je nogometaša izostao.
No naša je Mazda5 pobjednik, barem što se tiče brojne ekipe koja je u
tri izleta do Berilna, Nürnberga i Stuttgarta prevalila nešto više
od šest tisuća kilometara. Prostrana unutrašnjost nije ostavila
ravnodušnim niti jednog putnika, a neki od njih u skoro vrijeme
namjeravaju kupiti novi automobil te ističu kako će to biti baš Mazda5.
Testni model zahvaljujući Karakuri sjedalima može primiti čak sedam
putnika. Dva u prvom redu, tri u drugom te dva u trećem, iako se
najbolji komfor postiže s dva putnika u drugom redu te eventualno
jednim u trećem redu.
U tom slučaju u drugome redu srednje se sjedalo može jednostavno
sklopiti u donji dio lijevog sjedala, nakon čega se iz desnoga može
izvući pretinac za odlaganje manjih boca i sitnica, a spuštanjem
naslona srednjeg sjedala dobiva se oslonac za ruku.
Jakim tempom nastavljamo i dalje vrtjeti kilometre na brojčaniku, s
nadom da se dosad dogodilo sve loše što se trebalo dogoditi te će
ostatak druženja s Mazdom5 proći bez odlazaka u servis, osim redovita
održavanja.
Više o temi
TX razina opremljenosti
Za dizelski agregat od 110 konja u ponudi je osnovni CE paket opreme i TX koji dodatno nudi krovni otvor, što ima i naš primjerak. Od osnovnijih elemenata ima 15-colne aluminijske naplatke, DCS, TCS, putno računalo, CD player, sedam sjedala, automatski klimatizacijski uređaj, tempomat, sklopive stolove na naslonima prednjih sjedala, komande audiouređaja na volanu...