VEČERNJAKOVA ETAPA IZDRŽLJIVOSTI Mazdom5 prevalili smo 20.000 kilometara

Nepažnja poslala Mazdu u servis

aut_mazda5_tx.jpg
import
21.08.2006.
u 13:14

Vjerojatno se još sjećate da je naša Mazda5 nakon samo 4000 kilometara otkazala poslušnost i stala. Taj kvar nije imao veze s vozačem, ali nedavno nam se dogodio ponovni odlazak u servis. Kao što je to običaj s maratoncima, Mazdu5 prepustili smo čitatelju koji ovoga puta nije imao previše sreće.

Tako je - zahvaljujući nedovoljnoj pažnji - Mazda5 dobila udarac u desni prag pa smo automobil odveli u limarsku radionicu. S obzirom na to da je udarac bio prejak, udubljenje se nije moglo ispraviti ravnanjem nego je bilo potrebno stari dio ispiliti i staviti novi. Osim toga, veoma loše stanje domaćih prometnica, koje su pune neravnina i rupa, bilo je razlog i svijanja prednje vilice, koju smo također morali izmijeniti.

No s testnom Mazdom nije sve bilo tako crno. Naprotiv. Tijekom lipnja Mazda5 bila je čest putnik na području između Hrvatske i Njemačke jer je članove naše redakcije povela na utakmice Svjetskoga nogometnog prvenstva kako bi i sami mogli pružiti potporu nacionalnim nogometašima. Uspjeh je nogometaša izostao.

No naša je Mazda5 pobjednik, barem što se tiče brojne ekipe koja je u tri izleta do Berilna, Nürnberga i Stuttgarta prevalila nešto više od šest tisuća kilometara. Prostrana unutrašnjost nije ostavila ravnodušnim niti jednog putnika, a neki od njih u skoro vrijeme namjeravaju kupiti novi automobil te ističu kako će to biti baš Mazda5.

Testni model zahvaljujući Karakuri sjedalima može primiti čak sedam putnika. Dva u prvom redu, tri u drugom te dva u trećem, iako se najbolji komfor postiže s dva putnika u drugom redu te eventualno jednim u trećem redu.

U tom slučaju u drugome redu srednje se sjedalo može jednostavno sklopiti u donji dio lijevog sjedala, nakon čega se iz desnoga može izvući pretinac za odlaganje manjih boca i sitnica, a spuštanjem naslona srednjeg sjedala dobiva se oslonac za ruku.

Jakim tempom nastavljamo i dalje vrtjeti kilometre na brojčaniku, s nadom da se dosad dogodilo sve loše što se trebalo dogoditi te će ostatak druženja s Mazdom5 proći bez odlazaka u servis, osim redovita održavanja.


Više o temi


TX razina opremljenosti

Za dizelski agregat od 110 konja u ponudi je osnovni CE paket opreme i TX koji dodatno nudi krovni otvor, što ima i naš primjerak. Od osnovnijih elemenata ima 15-colne aluminijske naplatke, DCS, TCS, putno računalo, CD player, sedam sjedala, automatski klimatizacijski uređaj, tempomat, sklopive stolove na naslonima prednjih sjedala, komande audiouređaja na volanu...

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije