Bilo da je riječ o psu, maci, papigi ili prijatelju koji živi u akvariju ili terariju - svi smo mi generalno slabi na svoje kućne ljubimce te smo, kada su oni u pitanju, 'laki na novčaniku'. Osim hrane i osnovnih potrepština, nerijetko im kupujemo igračke te neke druge fancy sitnice, a za sve je to, godinama, web shop Pet Centra, bio moja omiljena adresa, s naglaskom na bio, jer 'ljubav' je trajala do prije par dana. Naime, taj je shopping centar, namijenjen upravo vlasnicima kućnih ljubimaca, godinama nudio zgodnu pogodnost povremenih besplatnih dostava, ali i redovan promo-kod za popust, s kojim smo uz kupnju, jednom na mjesec, mogli smanjiti račun za okruglih 10 posto, što gledano na godišnjoj razini znači popriličnu uštedu. Simpatični, crveni kupon s fotkicom dalmatinera i promo- kodom stizao je uz dostavljenu narudžbu, a ako ste ga slučajno do iduće kupnje zagubili, ni to nije bio problem – iz službe za korisnike bi vam aktualni kod za tekući mjesec dostavili e-mailom.
Ovih sam dana, ne po prvi put, zatražila i odmah dobila kod za veljaču, no kada sam napravila narudžbu primijetila sam da iznos, iako sam uspješno aktivirala kod, ipak nije umanjen za tih 10 posto. Pomnije sam pogledala narudžbu i zamijetila okvir u kom je, sitnim slovima, pisalo - 'kod nije moguće aktivirati' . Hm, to mi je bilo neuobičajeno, na prvu sam pomislila da je možda greška u sustavu, no ni kroz nekoliko pokušaja, kod nije profunkcionirao, pa sam narudžbu zaključila bez popusta. Ipak, kako sam dugogodišnji kupac u web shopu Pet centra, 'vrag mi nije dao mira', pa sam Službi za korisnike isti dan poslala mail s pitanjem o čemu se točno radi i zašto mi popust nije aktiviran, misleći da će problem biti riješen, no odgovor koji sam primila bio je neugodno iznenađenje.
VEZANI ČLANCI:
„Poštovana. Kako u mjesecu siječnju nemamo registriranu Vašu narudžbu tako niste u mogućnosti koristiti promo kod za veljaču. U mailu potvrde ove narudžbe na samom kraju dobili ste promo kod za mjesec ožujak koji možete iskoristiti u ožujku. Promo kodovi više se ne šalju u papirnatom obliku niti se mogu dobiti telefonski. Pravo na promo kod ostvaruje se samo redovitom kupnjom i šalje se individualno svakom kupcu elektronski u samoj potvrdi narudžbe“, navodi se u odgovoru koji sam dobila iz Pet Centra i koji mi je, kao dugogodišnjem kupcu, bio pravi 'hladan tuš'.
I nije toliko do onih 10 posto uštede, na koji su nas godinama navikli, više je do odnosa tvrtke prema vjernim, pa i onim 'nevjernim' kupcima, jer baš svaki je kupac jednako vrijedan. No, ovom se nepopularnom 'mjerom', na svojevrstan način, kupca ucjenjuje – ili ćeš kod nas kupovati svaki mjesec ili ništa od popusta. Dakle, umjesto da ga se mazi, pazi i privlači dodatnim pogodnostima, od kupca se sada traži ne da bude samo vjeran, nego da bude i 'pretplatnik', koji će redovito, minimalno jednom mjesečno, ostavljati dio svog kućnog budžeta upravo u Pet Centru. Ova novost nikako nije zaslužila lajk, pa smo iz Pet Centra zatražili i dodatno pojašnjenje – zašto su ju i od kada točno uveli, a odgovor ćemo objaviti čim ga zaprimimo.
Više ništa ne kupujem u pet centru. Preko weba naručum u Sloveniji i prođem 30% jeftinije + dobivam kodove za popust+ imaju velika pakiranja hrane što kod nas nema +besplatna dostava