Nova praksa

Neugodno iznenađenje iz popularne trgovine: Više se ne isplati kupiti zalihu hrane za ljubimce dovoljnu za dva mjeseca

Zagreb: Otvorenje novog Pet centra u Dubravi
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
1/4
14.02.2024.
u 08:00

Kupce u njihovoj web trgovini godinama su mazili s redovnih deset posto popusta, jednom mjesečno, a sad su u kombinaciju uveli stavku - samo ako kupujete u njihovoj trgovini minimalno jednom mjesečno

Bilo da je riječ o psu, maci, papigi ili prijatelju koji živi u akvariju ili terariju -  svi smo mi generalno slabi na svoje kućne ljubimce te smo, kada su oni u pitanju, 'laki na novčaniku'. Osim hrane i osnovnih potrepština, nerijetko im kupujemo igračke te neke druge fancy sitnice, a za sve je to, godinama, web shop Pet Centra, bio moja omiljena adresa, s naglaskom na bio, jer 'ljubav' je trajala do prije par dana. Naime, taj je shopping centar, namijenjen upravo vlasnicima kućnih ljubimaca, godinama nudio zgodnu pogodnost povremenih besplatnih dostava, ali i redovan promo-kod za popust, s kojim smo uz kupnju, jednom na mjesec, mogli smanjiti račun za okruglih 10 posto, što gledano na godišnjoj razini znači popriličnu uštedu. Simpatični, crveni kupon s fotkicom dalmatinera i promo- kodom stizao je uz dostavljenu narudžbu, a ako ste ga slučajno do iduće kupnje zagubili, ni to nije bio problem – iz službe za korisnike bi vam aktualni kod za tekući mjesec dostavili e-mailom. 

Ovih sam dana, ne po prvi put, zatražila i odmah dobila kod za veljaču, no kada sam napravila narudžbu primijetila sam da iznos, iako sam uspješno aktivirala kod, ipak nije umanjen za tih 10 posto. Pomnije sam pogledala narudžbu i zamijetila okvir u kom je, sitnim slovima, pisalo - 'kod nije moguće aktivirati' . Hm, to mi je bilo neuobičajeno, na prvu sam pomislila da je možda greška u sustavu, no ni kroz nekoliko pokušaja, kod nije profunkcionirao, pa sam narudžbu zaključila bez popusta. Ipak, kako sam dugogodišnji kupac u web shopu Pet centra, 'vrag mi nije dao mira', pa sam Službi za korisnike isti dan poslala mail s pitanjem o čemu se točno radi i zašto mi popust nije aktiviran, misleći da će problem biti riješen, no odgovor koji sam primila bio je neugodno iznenađenje. 

VEZANI ČLANCI:

„Poštovana. Kako u mjesecu siječnju nemamo registriranu Vašu narudžbu tako niste u mogućnosti koristiti promo kod za veljaču. U mailu potvrde ove narudžbe na samom kraju dobili ste promo kod za mjesec ožujak koji možete iskoristiti u ožujku. Promo kodovi više se ne šalju u papirnatom obliku niti se mogu dobiti telefonski. Pravo na promo kod ostvaruje se samo redovitom kupnjom i šalje se individualno svakom kupcu elektronski u samoj potvrdi narudžbe“, navodi se u odgovoru koji sam dobila iz Pet Centra i koji mi je, kao dugogodišnjem kupcu, bio pravi 'hladan tuš'.

I nije toliko do onih 10 posto uštede, na koji su nas godinama navikli, više je do odnosa tvrtke prema vjernim, pa i onim 'nevjernim' kupcima, jer baš svaki je kupac jednako vrijedan. No, ovom se nepopularnom 'mjerom', na svojevrstan način, kupca ucjenjuje – ili ćeš kod nas kupovati svaki mjesec ili ništa od popusta. Dakle, umjesto da ga se mazi, pazi i privlači dodatnim pogodnostima, od kupca se sada traži ne da bude samo vjeran, nego da bude i 'pretplatnik', koji će redovito, minimalno jednom mjesečno, ostavljati dio svog kućnog budžeta upravo u Pet Centru. Ova novost nikako nije zaslužila lajk, pa smo iz Pet Centra zatražili i dodatno pojašnjenje – zašto su ju i od kada točno uveli, a odgovor ćemo objaviti čim ga zaprimimo.

Komentara 1

PS
psiho051
21:27 14.02.2024.

Više ništa ne kupujem u pet centru. Preko weba naručum u Sloveniji i prođem 30% jeftinije + dobivam kodove za popust+ imaju velika pakiranja hrane što kod nas nema +besplatna dostava

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije