Kriza je natjerala mnoge da daleko racionalnije razmišljaju po pitanju mnogih troškova, pa tako i prilikom kupnje novog automobila. To je razlog što je posljednje vrijeme, pogotovo posljednjih godinu dana, došlo do značajne ekspanzije trovolumenskih limuzina. Ti su modeli u nekoj mjeri nastali na hatchback izvedbama, ali uz daleko veći prtljažnik. Već nekoliko godina tu je i Renaultov Fluence, kao nasljednik limuzinskog izdanja Meganea. Fluence je nedavno osvježen, a imali smo priliku isprobati 1,6-litrenu dCi izvedbu od 130 konjskih snaga.
Najveće promjene vidljive su na prednjem dijelu vozila koji zahvaljujuću udahnutoj svježini djeluje kudikamo elegantnije i modernije. Time i lakše dolazi do novog profila kupaca. Nova maska donosi jasno istaknuti logotip, te istaknutija svjetla za maglu. Sve to dovelo je i do novog poklopca motora, a novosti su vidljive i u putničkoj kabini. Uz redizajn, raspoloživi paketi opreme postali su bogatiji, a za pohvalu je i uvođenje multimedijskog sustava R-Link. Najbogatiji Dynamique paket donosi dvozonski klima uređaj, karticu koja zamjenjuje ključ, ESP, električnu ručnu kočnicu...
Kao što smo već spomenuli, novost u obnovljenom Fluenceu je dizelski stroj koji smo ranije upoznali u nekim modelima iz Renault i Nissan proizvodne palete. No, nije loše podsjetiti kako je pored snage od 130 KS pri 4000 o/min, tu i izvrsnih 320 Nm okretnog momenta raspoloživog od 1750 okretaja. Time ova 461,8 cm duga limuzina uz šeststupanjski ručni mjenjač postaje krstarica kojom se mogu ostvariti zavidne performanse. Tako je moguće juriti 200 km/h, ali i bez pretjerane štedljivosti ostvariti potrošnju manju od šest litara.
>> FOTO Renault Fleunce - ušminkani izgled i bolji motori