CEBIT je dugi niz godina najveći svjetski sajam informacijskih tehnologija u organizaciji Deutcshe Messe koji privlači izlagače i posjetitelje iz cijelog svijeta. Na ovogodišnjem, 20. izdanju sajma koji se održava od 11. do 15. lipnja, fokus će biti na 4 područja – d!conomy, d!tec, d!talk i d!campus.
CEBIT sajam je prilika za izlagače, influencere i brendove kako bi se kroz izložbe, konferencije, radionice i neformalno umrežavanje upoznali s najnovijim trendovima na tržištu, startupovima, inovacijama i digitalizacijom koja obuhvaća sve sfere poslovanja. Osim toga bit će riječi o nizu novih tehnologija kao što su blockchain, chatbotovi, umjetna inteligencija, strojno učenje, virtualna i proširena stvarnost i slično.
NOA će tom prilikom, uz najpoznatije svjetske proizvođače kao što su Huawei, Intel, LG, Toshiba i druge predstaviti cijelu N seriju pametnih telefona. Poseban fokus bit će na nove modele iz Element serije uređaja – NOA N1, NOA N7 i NOA N10, službeno predstavljene na Mobile World Congressu u Barceloni.
Pametni telefon NOA N1 privlači pozornost impozantno dizajniranim kromiranim kućištem te je kao stvoren za zabavu i uživanje s prijateljima. Ono što model N7 čini posebnim je fotografija do čak 80 MP i njezina kvaliteta što ćete najbolje osjetiti kada „zumirate“ fotografiju i uočite savršeno prikazane detalje. NOA N10 je „flagship“ model za 2018. godinu s dizajnom ekrana poput iPhone X modela, sa zubom i novih Sony IMX 499 senzorom u kameri.
Također, predstavit će i model NOA H10le, pametni telefon koji nudi najbolji omjer dobivenog za cijenu, u smislu dizajna, ugrađenih komponenti, funkcionalnosti i performansi što dokazuje i prestižna nagrada EISA Best Buy Smartphone 2017-2018.
Novosti stižu i s novom linijom uređaja, LED televizora koja se zove NOA Vision, a na sajmu će biti predstavljen najveći Noa Vision Smart TV model dijagonale ekrana od 55” u UDH 4K rezoluciji 3840×2160 piksela i frekvenciji 60Hz.
NOA uređaji će biti izloženi u dvorani broj 12, u dijelu E05 na štandu broj 2003 (# E05-2003). Zahvaljujući nastupu na sajmu izlagači mogu proširiti poslovne kontakte, ostvariti nove poslovne prilike i B2B odnose te postati prepoznatljivi na svjetskom tržištu.