HMD Global je novi dom Nokia telefona kao ekskluzivni nositelj licence za Nokia mobilne telefone i tablete te imaju velike ambicije postaviti nove standarde u pogledu dizajna, kvalitete materijala koje koriste u izradi kao i načina izrade, odnosno inovacija kroz svaki dio proizvodnog procesa, a da istovremeno ne žrtvuju niti jedan dio onoga po čemu je Nokia bila svojedobno poznata kod korisnika. Kazuje nam to Tomislav Himbele, marketinški direktor za hrvatsko tržište i zemlje istočne Europe.
Iznimna snaga brenda
- Ove godine ušli smo ponovno na tržište mobilnih telefona s vjerom da je tržište spremno za nešto novo u mobilnoj tehnologiji. Pri tom vjerujemo da smo s obzirom na iskustvo upravo mi ti koji možemo donijeti korisnicima taj novi inovativni način na koji će se ljudi moći povezati - dodaje Tomislav i nastavlja:
- Ambicija je i da svojim radom i djelovanjem pridonosimo čovječanstvu i oblikujemo ga, približimo ljude ne samo kroz tehnologiju već kroz razne aktivnosti u kojima sudjelujemo u manjim ili većim zajednicama. Stoga je moto naše globalne kampanje - #unitefor - ističe Tomislav Himbele.
Današnje društvo u cjelini bilo da su kupci Nokia proizvoda ili ne, očekuju da bilo koji jaki brend ima iza sebe i neku priču. Ono što ova nova Nokia odnosno HMD Global, sastavljen mahom od bivših Nokiaša, ima sada jest duša i volja da osim, naravno, zarade tvrtke i pridonese razvoju i ujedini ljude u nekom općem humanom cilju, smatra Himbele, koji je zapravo i prošao put Nokije, od globalne legende, do posrnuća te ponovnog pozicioniranja brenda. Kada se radi konkretno o mobitelima, namjera i nastojanja HMD Globala jest ispisati novo poglavlje u povijesti telefona. - Svjesni smo velike konkurencije koje je prisutna na tržištima, ali mislim da smo na pravom putu da u nekom srednjem roku zauzmemo značajno mjesto među proizvođačima telefona pogonjenih Android operativnim sustavom.
Do sada su na tržište izbacili četiri modela Nokije, od kojih je najveću pažnju javnosti izazvala retro Nokia 3310. Kada je predstavljena Nokia 3310 na ovogodišnjem MWC-u, znali su da su ljudi voljeli taj model, ali povratna reakcija publike i medija bila je i za njih veća od očekivane, govori T. Himbele.
- Količina pozitivnih reakcija pokazala je koliko ljubavi prema Nokia brandu još uvijek postoji. Predstavljanjem najveće ikone Nokia portfolija također smo željeli pokazati da je moguće kombinirati Nokia nasljeđe s modernim dizajnom i inovacijama. Taj uređaj donosi neprikosnoveno vrijeme trajanja baterije bilo u razgovoru, ili u vremenu čekanja. S obzirom na to da je telefon u prodaji otprilike mjesec dana,i dalje bilježimo izuzetne reakcije korisnika, te veliku potražnju, do te mjere da su u nekim zemljama prve pošiljke u potpunosti rasprodane - kazuje Tomislav i dodaje:
Nokia 3310 za detoksikaciju
- Prvenstveno su to korisnici koji još uvijek koriste ‘’feature’’ phone uređaje, te vjerojatno niti nemaju namjeru prelaziti na neki od smartphonea, bilo u skorijem roku, bilo ikada. Nadalje, dosta je polemika u usporedbi s pametnim telefonima. Naravno, ovaj uređaj generalno nikada neće zamijeniti pametni telefon. Niti mu je to svrha. Ali kao sekundarni uređaj, u nekoj od multi SIM varijanti, može dobro doći upravo zbog svog dugotrajnog trajanja baterije, u onom trenutku kad se smartphone korisnika gasi, i kad su vam poziv ili poruka najpotrebniji. I naposljetku, u današnje doba svih notifikacija i kontinuiranog provjeravanja poruka, društvenih mreža, mailova…ovaj uređaj dolazi kao stvoren za odmor. Nešto poput digitalnog detox telefona - smatra Himbele. Kada se radi o prodaji ostalih modela, pametnih mobitela na Androidu, Tomislav kaže da još ne može govoriti o konkretnim rezultatima, No, ono što može komentirati jest početak prodaje Nokije 6 u Kini. tamo su počeli nešto ranije, a s obzirom na to da se radi o najvećem i najkompetitivnijem tržištu.
- I kako je već nekoliko puta bilo spomenuto, uređaj je nekoliko puta bio u potpunosti rasprodan, u vrlo kratkom roku, razina preporuka i zadovoljstva korisnika iznad očekivanja. U međuvremenu, izuzetan je i broj prednarudžbi kod partnera, kao i interes koji korisnici pokazuju na portalima za usporedbu telefona, gdje su neki od naših modela najtraženiji - naglašava T. Himbele. Naravno, u Nokiji spremaju i nove proizvode o kojima za sada ne žele govoriti ali i promišljaju strategiju kojom će se vratiti među top tri. I kako kažu da takav povratak ispunio bi im ambicije.
Ne.