Pariški salon automobila jutros je otvorio svoja vrata novinarima. Jedna od najvećih premijera bila je ona treće generacije Škode Fabije, u standardnoj peterovratnoj izvedbi te u karavanskoj verziji Combi.
Nova Fabia ostavlja vrlo ugodan dojam. Vanjski dizajn dosta je "izoštren" u odnosu na prethodnu generaciju, dok iznutra izgleda čvrsto i solidno. I prostrano - na stražnjoj klupi ima dosta mjesta za odrasle osobe prosječne visine. Fabia treće generacije 8 je mm kraća (Combi je 10 mm duži), 90 mm šira i 31 mm niža od prethodnog modela, dok je prtljažnik sa svojih 330 litara (530 u Combiju) za 15 litara veći (25 kod Combija).
U ponudi su novi motori, četiri benzinca i tri dizelaša, u skladu sa standardima o ispušnim plinovima EU6. Benzinci su jednolitreni trocilindraši s izravnim ubrizgavanjem goriva i 1,2-litreni turbi-motori, a snaga se kreće od 60 do 110 konja. Dizelaši (1,4 common rail s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbo punjačem) se kreću od 75 do 105 konjskih snaga. Potrošnja goriva i količina ispuštanja CO2 u odnosu na prethodnu generaciju smanjena je do 17 posto.
Nova Fabia prva je Škoda opremljena tehnologijom MirrorLink, koja omogućuje opciju jednostavnog spajanja sa smartphoneom i upravljanja nekim aplikacijama putem zaslona u automobilu. Tu je i veća mogućnost personalizacije dizajna. Kupci mogu birati između 15 boja karoserije, a mogu odabrati i različitu boju krova - srebrnu, bijelu, crnu ili crvenu.
Nova Fabia bit će dostupna u Europi od studenog, dok će Combi stići početkom iduće godine.
>> Evo koje ćemo novitete vidjeti u Parizu
>> Nastavak Opelove priče koja traje 32 godine