Novi CX-80

Nova Mazdina petmetarska SUV perjanica sa sedam sjedala

Foto: Mazda
1/10
18.04.2024.
u 16:35

Novi model nudi plug-in hibrid e-Skyactiv PHEV sa 327 KS 500 Nm okretnog momenta i dizelski redni šestcilindrični e-Skyactiv D sa 254 KS

Mazda je predstavila svoju novu perjanicu, model CX-80. Veliki SUV sa sedam sjedala najprostraniji je automobil u Mazdinoj europskoj liniji.
Uz duljinu od gotovo pet metara i s međuosovinskim razmakom većim od tri metra, potpuno nova Mazda CX-80 duža je, viša i ima znatno duži međuosovinski razmak od popularne CX-60. U kombinaciji s dva sklopiva ravna sjedala u trećem redu, CX-80 bit će dostupna s izborom od tri konfiguracije drugog reda, uključujući opciju s dva odvojena sjedala u kombinaciji sa središnjom konzolom ili prolazom do trećeg reda.

 


Potpuno nova Mazda CX-80 ima tehnologiju prikladnu za vodeći Mazdin europski model i uključuje tri nove značajke: novu glasovnu kontrolu Alexa u automobilu, novi hibridni navigacijski sustav koji kombinira prednosti offline i online usluga, i novi Trailer Hitch View koji koristi središnji zaslon i naprednu grafiku za pomoć pri pozicioniranju vozila u odnosu na prikolicu.
Mazda CX-80 nudi već u predstavljanju izbor između dva pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinira četverocilindrični benzinski motor i električni motor, koji nudi privlačne performanse s izvrsnim ekološkim karakteristikama; i visoko učinkovit, e-Skyactiv D, redni šestocilindrični dizelski agregat s Mazdinim blagim hibridnim sustavom M Hybrid Boost 48V, koji omogućuje izvanredne performanse u pogledu emisija i uštede goriva unutar svog segmenta.

 


Plug-in hibridni e-Skyactiv PHEV ima ukupnu snagu sustava od 327 KS i 500 Nm okretnog momenta. Ubrzava od 0-100 km/h za 6,8 sekundi, ima najveću brzinu od 195 km/h i nudi 60 km vožnje isključivo na električni pogon. Nudeći izvanredne ekološke karakteristike, omogućuje WLTP prosječnu potrošnju goriva od 1,6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 36 g/km.
Dizelski e-Skyactiv D razvija 254 KS, ubrzava od 0-100 km/h za 8,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u iznosi 5,7-5,8 l/100 km, a emisija CO2 148-151 g/km.
Oba su agregata povezana s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i Mazdinim sustavom pogona na sve kotače i-Activ. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) također nudi izbor četiri načina vožnje (plus EV način za PHEV) kao što je već predstavljeno u Mazdi CX-60.

 

 


Platforma CX-80 ima prednji ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnji multi-link ovjes kako bi se osigurala visoka razina udobnosti u vožnji, stabilno držanje i neometena kontrola karoserije automobila. Njezin stražnji pogon sa sustavom pogona na sve kotače kombinira stabilnost i trakciju AWD-a s neutralnim karakteristikama u zavojima pogona na stražnje kotače. Potpuno nova Mazda CX-80 također ima impresivan kapacitet vuče od 2.500 kg.
Sveobuhvatni raspon naprednih i-Activsense sustava za pomoć u vožnji kod modela CX-80 cilja na Euro NCAP ocjenu od 5 zvjezdica za sigurnost. Nove sigurnosne značajke koje su debitirale u modelu CX-80 uključuju Cruising & Traffic Support (CTS) s novom funkcijom Unresponsive Driver Support, Smart Brake Support (SBS) s novom funkcijom ublažavanja čeonog sudara i Emergency Lane Keeping (ELK) s novim sustavom pomoći za izbjegavanje head-on prometa.
Pretprodaja Mazde CX-80 započet će u svibnju, a u prodajne salone dolazi najesen. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije