Zahvaljujući vrhunskom podvozju Fordov je kompakt užitak voziti po zavojitim prometnicama. Potpuno je predvidiv i upravljiv. Iako se inače veselimo Fordovim ručnim mjenjačima - zbog brze i uglađene izmjene stupnjeva prijenosa - iste osobine krase i novi automatski mjenjač zanimljive okrugle konzole umjesto klasične ručice mjenjača. Za najpovoljniju kombinaciju ovog motora i automatika, uz Groove paket opreme, valja izdvojiti 180.990 kn. Ford Focus, inače, cjenovno starta od 126.990 kuna, a početni dizelaš stoji 139.990 kn.
Fordovi EcoBlue dizelski motori učinkovitiji su od prethodnika, troše manje, tiši su i brže reagiraju na pritisak papučice gasa. Dakle, vožnja je ne samo dinamičnija, nego i ugodnija. Focusove dizelske boje brani novi 1,5-litreni EcoBlue motor snage 95 i 120 konja, a birati se može i 2,0-litreni EcoBlue sa 150 konja. Uz EcoBlue motor od 120 KS (kakvog smo isprobali) i EcoBoost sa 125 KS može se naručiti već spomenuti inteligentni 8-stupanjski automatski prijenos koji obrasce mijenjanja brzina prilagođava stilu vožnje.
Novi Focus već od početne Mood razine opreme dolazi uz LED dnevna svjetla, tempomat s limitatorom brzine, stražnje parking senzore, el. podesive i grijane vanjske retrovizore, radio uređaj uz USB, Bluetooth i šest zvučnika, glasovno upravljanje pojedinim komandama, upravljanje radiouređajem na upravljaču te uz Emergency Assistance funkciju, MY Key sustav, automatsko uključivanje svjetala, odabir načina vožnje, maglenke s funkcijom praćenja zavoja....
Paleta tehnologija za pomoć vozaču raspoređena uključuje sustav upozorenja prilikom prelaska vozne trake, inteligentni limitator brzine, sustav prepoznavanja prepreka, pješaka, biciklista i autonomnog kočenja, sustav upozorenja o mogućnosti sudara sprijeda. Interijer je ergonomski osmišljen, kabina je prostrana. Prostora ima dovoljno i za visoke putnike. Sve u svemu, atraktivno složen i vozački prvoklasan kompaktan model s brzim je automatikom postao još poželjniji.
Pogledajte i naš razgovor s Matom Rimcem u Ženevi: