Uoči premijernog izlaganja na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi - koji će vrata otvoriti početkom ožujka - Mercedes-Benz objavio je prve fotografije i informacije o novoj izvedbi modela GLC. Osim moderniziranih linija i nove ponude motora, novitet donosi napredne pionirske tehnologije, povezivost i obilje informacijskih i zabavnih sustava. Iz Mercedesa napominju da novo izdanje njihova SUV-a postavlja nove standarde na cesti i na terenu.
Mišićavu vanjštinu prati luksuzno opremljen interijer. Informacijsko-zabavni sustav dobio je veće dodirne zaslone, a najnovija generacija MBUX sustava (Mercedes-Benz User Experience) diči se intuitivnim i raznovrsnim operativnim opcijama kao što su dodir, kontrola gestama i optimizirani sustav glasovnih naredbi. Upravo kombinacija multimedijskih na dodir osjetljivih zaslona, navigacije s proširenom stvarnošću, inteligentne glasovne kontrole s tipkom za razgovor ili ”Hej Mercedes” upitom, povezivosti i korisničkog sučelja dovodi model GLC u liniju s najnovijim tehnološkim standardima. Multifunkcionalni upravljač također je dorađen, te je sada još praktičniji za uporabu, zahvaljujući tipkama osjetljivim na dodir.
Sustavi pomoći u vožnji dopunjeni su funkcijom upozorenja prilikom izlaska, funkcijom koridora za slučaj nužde i funkcijom detektiranja kraja kolone u prometnoj gužvi. Novost je i Trailer Manoeuvring Assist funkcija koja pruža pomoć prilikom manevriranja prikolicom unazad. U trenutku početka prodaje, sredinom 2019., GLC će biti opremljen novim 4-cilindarskim benzinskim i dizelskim motorima. Karakterizira ih veća snaga i niža potrošnja. Kod benzinskih motora to je postignuto zahvaljujući novom 48-voltnom električnom sustavu s remenom pokretanim starterom-generatorom.
Benzinci nude 197 i 258 konjskih snaga, a dizelaši imaju 163, 194 i 245 konja. Ostali motor naći će se u ponudi kasnije ove godine. Vozače sklone silasku s asfalta razveselit će i mogućnosti Dynamic Select sustava. Na izbor su dva terenska režima vožnje: "off-road" režim posebno je prikladan za terene, šljunak, pijesak i snijeg, a "off-road +" režim kreiran je za teške terene sa stjenovitim ili strmim padinama. 4MATIC pogon na sve kotače nanovo je razvijen od samog početka.
VIDEO Stižu veće kazne za vozače:
.. a cijene taman za prosjecnog hrvata.