KINEZI DOLAZE
Kineski automobili osvajaju Europu: Hoće li europski automobilski divovi ustuknuti pred konkurencijom
Kina proizvodi najviše automobila na svijetu, ali i najviše baterija, i to po najmanjim cijenama, pa su njihovi automobili, pogotovo električni, povoljniji od europske, ali i korejske i japanske konkurencije. Tu su, dakako, i famozne državne subvencije, izravne i neizravne, koje daje kineska država svojim proizvođačima automobila zbog kojih je EU nedavno uveo posebne carine na kineske električne automobile, ali teško će ih i to zaustaviti u osvajanju europskog i hrvatskog tržišta
Komentara 6
RA
Ja se uopce tim ne zamaravam da li kinez,njemac,dal elektricni,dal benzinac,dal je ovaj jaci,ovaj skuplji,ja oso na sigurno japanac i hibrid pa se vi svadjajte
SE
U Yugi je bila jaka carina koja je svima čuvala posao , topli obrok i niz drugih dobrih stvari !
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rusi su prvi naučili lekciju sa kineskim automobilima. Iza lijepog dizajna stoje krševi na razini evropskih 70-tih godina. Korozija se pojavljuje poslije prve godine, materijali su loše kvalitete, dijelovi u ni jednoj seriji nisu isti i Rusi ponovo rađe švercajuu preko drugih zemalja puno skuplje zapadne polovne aute koji traju deset puta duže. Inaće za kineske aute kažu da su "vječni", kad ih jednom kupiš, više ih nikad prodati ne možeš.