Nakon što je lani tržištu ponudio svoj prvi SUV u povijesti - Atecu - španjolski Seat nastavlja SUV/crossover ofenzivu Aronom, malim urbanim SUV-om B segmenta razvijenim na platformi nove Ibize od koje preuzima i većinu dizajnerskih rješenja. Novi predstavnik najbrže rastuće klase automobila u Europi na tržištu će konkurirati Renault Capturu, Peugeotu 2008, Suzuki Vitari, Nissan Jukeu...
Dug je 413,8 cm, čime je 7,9 cm duži od Ibize, ali je novitet i 9,9 cm viši, pa Arona ne nudi samo veći razmak od tla za makadamske pustolovine (iako za prave terenske sposobnosti nedostaje 4x4 pogon koji se neće nuditi) već i povećanu unutrašnju visinu vozila sprijeda i straga te prije svega veći prtljažnik, čiji kapacitet iznosi odličnih 400 litara, što je u samom vrhu klase.
Mnoštvo moderne tehnologije nudit će Seat u Aroni, a između ostalog kupcima će biti dostupan adaptivni tempomat, Front Assist, automatska regulacija razmaka (ACC), Stop&Go sustav, potpora za kretanje uzbrdo, sustav za prepoznavanje umora, senzor za kišu i glavna svjetla, multikolizijska kočnica, sustav ulaska i pokretanja bez ključa, kamera za vožnju unatrag, vrhunski 8-inčni crni dodirni zaslon na instrumentnoj ploči te bežično punjenje mobitela. Arona također opcijski nudi upozorenje na promet straga, sustav prepoznavanja mrtvog kuta te potporu upravljanja pri parkiranju koja se odnosi kako na bočno tako i na okomito parkiranje. Nudit će se uz varijante opreme Reference, Style, FR i Xcellence.
U ponudi će biti tri benzinske i dvije dizelske motorizacije. Turbobenzinski 1,0 TSI se nudi u dvije varijante s 95 (5 brzina) ili 115 KS (6 brzina ili DSG automatik), dok je najsnažniji novi 1,5 TSI sa 150 KS koji dolazi uz FR opremu. Od dizelskih motora moći će se birati 1,6 TDI sa 95 ili 115 KS.
Za razliku od Atece koja se proizvodi u Škodinoj tvornici u Češkoj zajedno sa Škodom Karoq, Arona će se proizvoditi u Seatovoj tvornici u Martorellu pored Barcelone. Službeno predstavljanje očekuje se u rujnu na Salonu automobila u Frankfurtu.