KUPE S ČETIRI VRATA

Novom CLA inteligencija je najjače oružje

Mercedes CLA
Foto: mercedes
1/9
08.01.2019.
u 20:30

Mercedesov novitet na hrvatskom se tržištu očekuje u svibnju

Prvo pa muško, kaže stara uzrečica. Mi bismo, pak, rekli – prvo pa pametno. Mercedes-Benz za ovu je godinu najavio čak devet noviteta, a led je probio atraktivan CLA Coupé, premijerno pokazan u Las Vegasu.

No, iako izgledom ostavlja bez daha, ono čime CLA zapravo oduševljava njegova je inteligencija. Novitet – koji se na hrvatskom tržištu očekuje u svibnju - nudi niz pametnih rješenja. U profinjeno oblikovanoj putničkoj kabini vozaču su na raspolaganju, primjerice, MBUX Interior Assist sučelje, koje prepoznaje geste upravljanja i nudi inteligentna rješenja, te proširena stvarnost za navigaciju i razumijevanje indirektnih glasovnih naredbi. MBUX sustav izvorno uveden u A-klasi dodatno je unaprijeđen te CLA, navode iz Mercedesa, nudi visoku razinu automobilske inteligencije. Sada je sve to podignuto na višu razinu.

Mercedes CLA
1/17

MBUX Interior Assist sučelje olakšava prirodnu uporabu. Funkcija glasovnih naredbi prepoznaje tipične odgovore u rastućem broju domena. Glasovni asistent može odgovoriti na značajno kompleksnije upite i više ga ne ometa razgovor ostalih putnika u automobilu. Mnogi će cijeniti i blagodati Energizing Coach sustava koji pruža individualne fitnes preporuke.

Novi CLA opremljen je najnovijim sustavima pomoći u vožnji s kooperativnom podrškom za vozača te time osigurava najvišu razinu aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama koje su preuzete iz S-klase. Aerodinamika ovog noviteta dovedena je do savršenstva, a od prethodnika je novi CLA duži i širi. Dug je 468,8 centimetara, te je 183 cm širok i 143,9 cm visok. Razmak među osovinama iznosi mu 272,9 cm. Novo izdanje luksuznog kupe modela s četiri vrata diči se savršenim proporcijama.

– S izduženim poklopcem motora, kompaktnom kabinom, širokim tragom kotača s izvučenim lukovima kotača i našim tipičnim GT stražnjim krajem sa snažnim prepoznatljivim ‘ramenima boce Coca Cole’, model CLA Coupé ima potencijal postati moderna dizajnerska ikona - kaže Gorden Wagener, direktor dizajna kompanije Daimler AG.

S druge strane izduženog 'nosa' je kabina pomaknuta unazad. Sportski GT stražnji kraj postiže ravnotežu između elegancije i sportske note. Atletskim dizajnom, očito je, Mercedes 'puca' na emocije mlađih vozača. Uz širi trag kotača, niže središte ravnoteže druga je ključna značajka koja modelu CLA pruža najviše sportske vozne karakteristike od svih modela u novoj generaciji kompakta marke Mercedes-Benz.

Foto: mercedes

Elementi unutrašnjosti također su posloženi u skladu s dizajnerskim temama visoke tehnologije i mladenačke avangarde – bilo da se radi o upravljaču, operativnom modulu kvake vrata, središnjoj konzoli ili sjedalima. Kao i u A-klasi, jedinstvena unutrašnja arhitektura posebno je oblikovana avangardnim dizajnom prednje ploče: dizajneri su u potpunosti uklonili pokrov kokpita. Zahvaljujući tome, glavni element prednje ploče u obliku krila proteže se od jednih prednjih vrata do drugih bez vizualnog prekida. Široki zaslon je potpuno samostojeći.

Na prezentaciji u Las Vegasu pokazan je CLA 250 sa snažnim 4-cilindričnim benzinskim motorom s 225 KS i 350 Nm, s 7G-DCT mjenjačem s dvostrukom spojkom. Kad se u svibnju CLA počne prodavati bit će dostupna široka paleta dizelskih i benzinskih motora s ručnim mjenjačima ili mjenjačima s dvostrukom spojkom i 4MATIC pogonom na sve kotače. Novi Mercedes CLA proizvodit će se u tvornici Kecskemét u Mađarskoj.

Pogledajte i video: Dron mu pao ispred automobila

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar HajdukLika
HajdukLika
22:50 08.01.2019.

Novi dizajn instrument-table je grozan. Dva tableta, jedan pored drugog, kao ljepilom priljepljeno. Na stražnjoj klupi samo mala djeca imaju mjesta za nogice. Auto igračka. Cijena drska. Ali marketinški stručnjaci su detektirali dovoljno glupana, koji će si ovaj auto priuštiti.

SE
serđo12
23:56 08.01.2019.

Ostakljena kada dizajna iz prošlosti samo za snobove!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije