Obnovljeni Renault Kadjar stigao je na hrvatsko tržište, gdje se nudi po akcijskoj cijeni od 152.900 kuna. Akcija vrijedi do kraja veljače, a podrazumijeva 4000 kuna redovnog popusta te dodatnih 12.000 kn uz Renault financiranje. Svaki će kupac na dar dobiti i četiri zimske gume i komplet Elanovih skija.
Ovim je redizajnom Kadjar poboljšan u svim područjima. Za dojam luksuza može se zahvaliti izdašnijim kromiranim elementima - kako izvana, tako i u kabini - ali i presloženom ‘nosu’ automobila.
Novi su okviri maglenki, kao i svjetlosni sklopovi u kojima se ističe Renaultov prepoznatljiv svjetlosni potpis C oblika (LED žmigavci ugrađeni u dnevna svjetla). Prednja maska sada je šira. Na novom braniku prevladava boja karoserije, manje je crne plastike. U kabini, osim više kromiranih detalja, uočavamo i nove obloge na vratima, te veći pretinac za bocu u vratima. Nova sjedala su udobnija, pružaju bolji bočni oslonac. Za svaku razinu opreme razvijena su zasebna sjedala, pa s razinom opreme raste i kvaliteta sjedala. Kadjar je ovom prilikom dobio i zaseban otvor klimatizacije za stražnja sjedala. Novi multimedijski ekran reagira brže, bolji mu je kontrast, a time i vidljivost informacija na ekranu. Zaslon dijagonale 7 inča omogućuje upravljanje sustavom R-Link 2.
Kadjar u prtljažnik prima 527 litara, a prtljažni se prostor - osim što ima različite opcije pregrađivanja - preklapanjem naslona stražnjih sjedala može proširiti do 1478 l. Sjedala se preklapaju pomoću ručica Easy Break smještenih s obje strane prtljažnika. Preklopiti se može i naslon suvozačeva sjedala, što omogućava prijevoz predmeta duljih od dva i pol metra. S popisa dodatne opreme, za novi je Kadjar dostupna i sklopiva kuka.
Renault Kadjar pokreću novi, snažniji i štedljiviji benzinski i dizelski motori koji donose više užitka u vožnji. Benzinci razvijaju 140 i 160 konjskih snaga, a u ponudi su s ručnim i 7-stupanjskim automatskim EDC mjenjačem razvijenim u suradnji s Daimlerom. Dizelaši nude 115 i 150 konja. Slabiji je na raspolaganju sa i bez automatika, a jači dolazi i s 4x4 pogonom. Za inačice s prednjim pogonom i dalje je dostupan sustav Extended Grip. U kombinaciji s gumama za blato i snijeg taj sustav za sprječavanje proklizavanja poboljšava prianjanje u vožnji po blatu ili pjeskovitim površinama.
U obnovljenom Kadjaru vozaču pomažu brojni sigurnosni sustavi, među kojima onaj za parkiranje, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje na napuštanje voznog traka, aktivno kočenje u nuždi, preslikavanje prikaza s mobitela na zaslon automobila.
Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:
Benzinac u ovako teškom autu je i na autocesti na 10 lit na 100 km, a u gradu...bolje je i ne znati!