Nakon 50 milijuna prodanih primjeraka kroz 12 generacija, Toyota je redizajnirala aktualnu generaciju najprodavanijeg automobila u svijetu. Corolla je malo dotjerana na polju dizajna, no puno su značajnije promjene koje se tiču hibridnog pogonskog sklopa i opreme nabildane novim tehnologijama. Rezultat je bolji vizualni dojam, bolje korisničko iskustvo te, prije svega, ugodnija vožnja. Toyotina 5. generacija samopunjivog hibridnog sustava isporučuje više snage - što nosi dio zasluga za bolje iskustvo vožnje - uz nižu potrošnju i niže CO2 emisije.
Corolla sada na pritisak papučice gasa reagira trenutačno, jer najprije koristi električni dio pogonskog sustava. Ažurno kontrolira vožnju uzbrdo i nizbrdo, njezin sustav senzora prati udaljenost od vozila ispred te u kakvom se okruženju vozi. U praksi, s regenerativnim kočenjem, Corolla na autocesti vozi na nižim okretajima pa je i buka motora manja. Pred zavojem ili nailaskom na drugo vozilo ona sama oduzme gas, akumulirajući pritom energiju u bateriju, ali ta je radnja sada toliko uglađena, nenametljiva da ni najmanje ne smeta. Dapače, ta je predvidiva učinkovita vožnja dobrodošla pomoć u svakodnevnom prometu. Sustav prikuplja podatke o vožnji i situaciji u prometu te sam kontrolira punjenje i pražnjenje baterije.
Sama litij-ionska baterija snažnija je, no manja i lakša. Snaga je, naime, za 14 posto povećana, a za isti je postotak baterija lakša. Hrani elektromotor u dva ponuđena hibridna pogonska sklopa: 1,8 HEV ima 140 KS (9,1 sec do 100 km/h; 100 g CO2/km), a kod 2,0 HEV možete računati na 196 konja (7,4 sec do 100 km/h; 98 g CO2/km). Slabiju izvedbu smatramo boljim izborom jer je u vožnji uglađenija, tiša, a bit će i povoljnija.
Osim na dizajnu i hibridnom pogonskom sustavu, Corolla je veće promjene doživjela u opremljenosti. Digitalni update podrazumijeva 12,3-inčne prilagodljive digitalne instrumente, 10,5-inčni centralni dodirni ekran, intuitivan i brzog odziva, over the air osvježavanje, bežično punjenje mobitela… T-Mate, nova generacija Toyotinih sigurnosnih sustava, obuhvaća, čitav niz sustava koji aktivno pomažu u vožnji i pri parkiranju. Kamera sada pokriva šire polje, isto vrijedi i za radar. Većina sustava novo je ili unaprijeđeno. Električna Corolla zasad nije u planu. Toyota, naime, smatra da je trenutačno izazove elektrifikacije bolje riješiti različitim tipovima pogona, a veći broj hibrida na cestama radi veću razliku od malobrojnih električnih automobila.
a jel treba vozača ??