Toyota Hilux

Osvježeni kralj bespuća s novim motorom od 204 KS

12.06.2020.
u 16:29

Do stotke Hilux s novim 2,8-litrenim dizelašem sada stiže za manje od 10 sekundi uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 litara na stotinu prevaljenih kilometara

Toyota je predstavila osvježeno izdanje svog legendarnog pick-up-a Hiluxa. S obzirom da je u razvoju i testiranjima sudjelovao bivši F1 svjetski prvak Fernando Alonso, koji je vozio Hilux na ovogodišnjem rekiju Dakar, za očekivati je da su Hiluxove vozne karakteristike još bolje. Pouzdanost i terenske sposobnosti su neupitne, jer dovoljno se sjetiti koliko Hiluxa svih generacija još uvijek vozi afričkim bespućima. Od njegova uvođenja na tržište 1968., nezaustavljivi Hilux stalno i iznova dokazuje nepobjedivost osvojivši Sjeverni pol, vulkane na Islandu, Antarktik te pobijedivši na Reliju Dakar 2019. godine.

Hiluxova nosivost od jednu tonu i mogućnost vuče prikolice do 3,5 tone sada su prošireni na sve karoserijske izvedbe s pogonom na 4 kotača (jednostruka, produžena i dvostruka kabina).

 

Njegovo je lice potpuno preoblikovano novim trodimenzionalnim izgledom maske hladnjaka i branika, osnažujući otpornost, robusnost i sposobnost vožnje po svim terenima. Dojmljiv novi vanjski izgled dodatno je naglašen novim prednjim i stražnjim LED svjetalima, novim strojno obrađenim crnim aluminijskim naplacima od 18“ te novim bojama karoserije.

Poboljšana unutrašnjost odlikuje se novim dizajnom ploče s instrumentima, i novim, centralno smještenim zaslonom infotainment sustava od 8“ na kojem su mehaničke upravljačke sklopke radi boljeg upravljanja u svim uvjetima vožnje. Unaprijeđeni multimedijski sustav ima brži odziv softvera i zaslona, te sadrži integraciju pametnog telefona i za Apple CarPlay i za Android Auto.

Novost ispod poklopca motora je 2,8-litreni dizelski motor od 204 KS i 500 Nm okretnog momenta. Do stotke s njime Hilux stiže za manje od 10 sekundi (2,8 s manje nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 l/100 km i emisiju CO2 od 204 g/km. Novi će motor biti dostupan u izvedbama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), uz mogućnost izbora između 6-brzinskog ručnog mjenjača ili automatskog mjenjača sa 6 brzina uz koji dolazi i pogon na sva četiri kotača. Novost je i posebna top oprema “Invincible” (Nepobjediv).

Prodaja novog Hiluxa započet će u srpnju u istočnoj, odnosno u listopadu u zapadnoj Europi.     

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije