Citroën C4 Cactus, Hyundai i10, Mercedes-Benz C-klase, Nissan Qashqai, Opel Corsa i Renault Twingo, navedeni abecednim redom, finalisti su izbora HR auto 2015., jedinog izbora te vrste u Hrvatskoj u kojem o najboljem automobilu na tržištu odlučuje struka, odnosno specijalizirani novinari koji su sve automobile i testirali.
Izabrano šest najboljih
Članovi Zbora automobilskih novinara – koji organizira izbor HR auto, a djeluje pri Hrvatskom novinarskom društvu – svojim su glasovima od svih automobila koji su ove godine stigli na naše tržište ili će u Hrvatsku stići u prvom kvartalu iduće godine (ukupno 31 kandidat) izdvojili šest finalista. Svi su oni u finale izbora ušli zbog dobrog dizajna, kvalitete izrade, dobrih voznih osobina, pohvalne vrijednosti za uloženi novac. To su, naime, kvalitete o kojima se vodi računa, a posebno će kroz njih – te općenito kroz primjerenost hrvatskom tržištu i trenutačnoj gospodarskoj situaciji u Hrvatskoj – članovi žirija za izbor HR auta 2015. dalje procjenjivati i ocjenjivati finaliste.
Članovi žirija, predstavnici 12 najutjecajnijih medija, automobile finaliste sukobit će 24. studenog na završnom testiranju, na poligonu ORYX Centra za sigurnu vožnju, te će saslušati argumente uvoznika svakog od ''velike šestorke''.
Slijede zahtjevni testovi
Na testnom danu automobile finaliste članovi žirija podvrgnut će testovima koji uključuju izbjegavanje prepreke, vožnju po skliskoj podlozi, mjerenje zaustavnog puta... Tek nakon tog usporednog testiranja podjelom i zbrajanjem bodova odlučit će se o modelu koji za 2015. godinu zaslužuje Zlatni volan, kao i o tome tko će dobiti Srebrni i Brončani volan te posebna priznanja u 12 kategorija. Dodjeljuje se i 13. priznanje, ono za najprodavaniji model, ali o njemu ne odlučuju novinari nego službeni tržišni podaci. Glavni je sponzor izbora HR auto 2015. INA, a izbor sponzoriraju i ORYX Centar za sigurnu vožnju, PZ Vrbnik i Jamnica. Ovogodišnji izbor 21. je po redu, a krajem prošle godine slavio je Peugeot 308, još uvijek aktualni HR auto 2014.
sve tu prikazano osim Mercedesa ,su obićne kante ,i neznam tko to bira za auto godine kad to uopće nisu auti ,nego je sve to plaćeno i namješteno