Mali off-road junak, koji je desetljećima u voznim parkovima šumara, geodeta, vojske i svih onih koji se moraju probiti na uzak i nepristupačan teren, u Hrvatsku je stigao u novoj, trećoj generaciji. Fiat Panda 4x4 ima stalni pogon na sva četiri kotača kojeg nadzire elektronika te kombinira ESP sustav s elektronskom blokadom diferencijala. U gradu se na prednje kotače prenosi 98 posto momenta, ali u slučaju snijega, leda ili blata elektronski nadzirana sklopka postepeno uključuje pogon stražnjih kotača i nadzire svaki kotač posebno.
Izvana je Panda 4x4 prepoznatljiva po povišenom podvozju, branicima, aluminijskim dodacima te zaštitama na pragovima i blatobranima. U Hrvatskoj je dostupna isključivo uz dizelski motor 1,3 JTD sa 75 KS. Košta 118.213 kuna, što je zahvaljujući niskom ispustu C02 čak 11.777 kn manje od cijene prema starim trošarinama.
>> Gdje zapne dizajn, pomažu praktičnost i prostranost
>> Veliki test jednovolumena s kragujevačkom adresom