Peugeot

Obnovljena 308-ica - novi dizel i automatik sa 8 brzina

Peugeot 308
Foto: Peugeot
1/4
28.06.2017.
u 11:30

Dimenzije su ostale iste pa je Peugeot 308 s dužinom od 425 cm jedan od najkompaktnijih automobila traženog C segmenta

Vizualno vrlo decentan redizajn obavio je Peugeot na svom kompaktnom automobilu 308, dok su iapk veće novosti Francuzi ponudili ispod lima automobila koji je na tržište stigao krajem 2013., a proglašen je hrvatskim ali i europskim autom godine.

Novi svjetlosni potpis i ponešto drugačiji prednji odbojnik kao i novi poklopac motora oštrijih linija daju mu dinamičniji i sportskiji izgled. Dimenzije su ostale iste, a Peugeot 308 je jedan od najkompaktnijih (dužina 425 cm) i samim time najjednostavnijih automobila za rukovanje u svom C segmentu, dok za one koji trebaju više prostora Peugeot nudi također redizajniranu karavansku verziju 308 SW (dužina 458,5 cm) s prtljažnikom od čak 610 litara.

Dakle, veće promjene 308 donosi u unutrašnjosti, ispod poklopca motora i u segmentu prijenosa snage.

Sigurnost je poboljšana s osam sustava kao što su automatsko kočenje u nuždi ili upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka, prilagodljivog tempomata, a za još jednostavnije parkiranje nudi se Visiopark 1 sa stražnjom kamerom s kutom gledanja od 180° i funkcijom Park Assist. Taj sustav mjeri raspoloživ prostor i tijekom parkiranja okreće upravljač umjesto vozača.

Vozačko okruženje čini već poznati i-Cocpit s prepoznatljivim malim kolom upravljača i minimalističkim dizajnom, a pojednostavljeno je korištenje funkcija preko dodirnog zaslona multimedije te su sada dostupne veće mogućnosti povezivosti s pametnim telefonima.

Najveća novost u motorizaciji jest unaprijeđeni 2-litreni BluHDI dizelski motor koji osim sa 150 KS sada dolazi i u verziji sa 180 konja i čak 400 Nm okretnog momenta. Taj će motor biti uparen sa novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem japanskog Aisina.

I manji 1,6-litreni BlueHDI je sada dostupan sa 130 KS umjesto dosadašnjih 120 KS, a uz 6-brzinski ručni mjenjač moći će se naručiti i uz 6-stupanjski automatik.

Također, Peugeot je veće izmjene napravio i kod trocilindarskog benzinskog motora PureTech sa 130 KS, kojem je snaga ostala ista, ali su poboljšane performanse i emisije ispušnih plinova.

Vrh ponude su GT izvedba sa 205 KS te prava sportska jurilica 308 GTI sa 270 KS, koja je dostupna i u novoj dvobojnoj izvedbi Magnetic Blue i Perla Nera Black.

Na naše tržište Peugeot 308 i 308 SW stižu na jesen kad ćemo znati i cijene novih modela.

Komentara 3

KR
kreso3
13:00 28.06.2017.

Konačno su francuzi i talijani skužili da 80% evropljana želi automatske mjenjače u kompakt, čak i sub kompakt klasi, ...., pa nemamo svi lovu za premium klasu, a želimo voziti komforno sa modernim automatskim mjenjačima! Fala! KH

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije